Magnum Gold?!, prima inghetata aurie din lume

de

Conform informatiilor primite de la diverse surse, pe site-ul www.gasestecamionul.ro, la sfarsitul saptamanii trecute, camionul, un Mercedes Benz de culoare neagra, cu o remorca ce masoara peste 10 m, a fost descoperit in apropiere de Iasi, in timp ce incerca sa iasa din tara cu pretioasa incarcatura. Camionul a fost recuperat in Piata Palatului Culturii din Iasi in cadrul celui mai mare eveniment de karaoke din Romania, Forza ZU 2013.

S-a gasit camionul disparut!
Comoara misterioasa care s-a descoperit:

Bucuresti, 24 mai, 2013 – Peste 100.000 de oameni au asistat la prinderea capturii si impartirea ei cu cei prezenti.
Misterioasa comoara din Magadascar si furtul care a pus pe jar intreaga tara s-a dovedit a fi parte din lansarea celui mai nou sortiment de inghetata Magnum Gold?! de la Algida. O inghetata originala, indrazneata si sofisticata, atat de valoroasa, incat a constituit obiectul unui furt. Datorita implicarii unui numar mare de persoane din toata tara care au oferit indicii timp de 10 zile pe website-ul www.gasestecamionul.ro, camionul care se ocupa de acest transport inedit a reusit sa fie localizat in timp pentru a putea fi recuperata comoara.
Prima inghetata aurie din lume, Magnum Gold?! este pretioasa ca aurul si gustoasa ca orice alt sortiment de Magnum. Noul sortiment este o combinatie delicioasa de vanilie de Madagascar si caramel cu sare de mare, invelite intr-o crusta de ciocolata crocanta de culoarea aurului pur. O adevarata comoara, Noul Magnum Gold este un prilej de rasfat pentru toti cei care urmaresc sa-si implineasca placerile in viata, la fel de rafinate precum aurul.
Pentru a celebra lansarea acestui pretios sortiment de inghetata, Magnum impreuna cu actorul Benicio Del Toro, castigator al premiilor Oscar si Globul de Aur si regizorul hollywoodian Bryan Singer, a realizat un scurt metraj despre furtul a 75 de milioane de lingouri de aur, care s-au dovedit a fi inghetate Magnum Gold?!. Prezentata sub forma unui trailer pentru un film de actiune, reclama ce va rula la TV incepand cu 18 mai, este modalitatea perfecta prin intermediul careia e transmis mesajul principal al celui mai nou sortiment Magnum: Magnum Gold?!, cea mai buna inghetata ce merita furata.
Pentru mai multe detalii despre produs si campania Magnum Gold urmariti-ne pe Facebook https://www.facebook.com/Magnum?fref=ts

Povestea camionului disparut
Pe data de 8 mai 2013 in Bucuresti, in fata centrului de evenimente Biavati a disparut un TIR ce se presupunea ca transporta o comoara pretioasa, din Madagascar, chiar in timp ce organizatorii se pregateau sa o dezvaluie publicului. Pe www.GasesteCamionul.ro, publicul era rugat sa anunte orice informatie referitoare la TIR-ul disparut. Oamenii au fost indemnati sa se implice, contribuind cu indicii, fotografii, informatii despre localizarea camionului ce continea misterioasa incarcatura, precum si deconspirand posibilii suspecti implicati in disparitia sa. In cazul in care incarcatura va fi recuperata, organizatorii anuntau ca sunt dispusi sa imparta comoara cu toti cei care au trimis indicii si informatii. Dupa anchetarea a peste 3000 de suspecti si primirea a peste 150 de indicii pe www.gasestecamionul.ro, TIR-ul a fost gasit la Iasi, iar incarcatura pretioasa a constat in cea mai noua inghetata de la Algida, Magnum Gold?!.

Despre Algida
Algida a fost lansata in Italia, in anii `50, iar din anii `90 este reprezentata de simbolul inimii. In prezent este comercializata in peste 40 de tari. Sub umbrela brandului Algida sunt reunite multe inghetate faimoase, devenite clasice: de la cele care ofera momente de rasfat precum Magnum si Cornetto si pana la favorite ale intregii familii, precum Viennetta, Carte d’Or sau Big Milk. Pentru a le oferi consumatorilor romani momente de placere oriunde s-ar afla, Algida are o gama de inghetate pentru orice ocazie – de la inghetate pe bat sau la cornet, la deserturi de inghetata pentru acasa. Toate inghetatele sunt inspirate din pasiunea Algida pentru ingrediente simple – precum laptele, fructele si ciocolata – si din dorinta “marcii-inima” de a aduce o mica placere in viata oamenilor.

Despre Unilever South Central Europe (USCE)
Misiunea Unilever este de a crea un viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine ?i sa ia ce e mai bun din via?a, cu branduri ?i servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii no?tri, cat ?i pentru al?i oameni.
Unilever, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe pia?a bunurilor de larg consum din Romania, este cunoscut pentru portofoliul sau de marci in care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Radox, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Lipton. Unilever este prezent in Romania din anul 1995. De atunci a investit aproape 125 milioane euro, fiind unul dintre cei mai importan?i investitori din Romania.
Pentru mai multe informa?ii despre Unilever ?i brandurile sale, vizita?i www.unilever.com .

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *