fbpx

Sticla Contur Coca-Cola aniverseaza 100 de ani

de

Un design unic, care sa poata fi recunoscut printr-o simpla atingere sau chiar si atunci cand este spart in bucati – acestea au fost cerintele ce au stat la baza realizarii sticlei Contur Coca-Cola, care implineste anul acesta 100 de ani.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Brevetata pe 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este o creatie a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana. Cu formele sale inconfundabile si silueta distinctiva, sticla a devenit rapid un simbol international, fiind, pe parcursul ultimilor 100 de ani, sursa de inspiratie pentru momente memorabile din lumea filmului, a istoriei, a design-ului si a artelor.

Campania Coca-Cola dedicata acestei aniversari speciale se va desfasura pe parcursul anului si va cuprinde noi spoturi TV, activare in mediul digital, precum si o serie de expozitii semnate de artisti contemporani din intreaga lume, precum Andy Warhol, Norman Rockwell sau Peter Blake.

„Inca din 1915, design-ul unic si silueta sa distinctiva au transformat sticla Contur Coca-Cola intr-un simbol al Companiei Coca-Cola. Aceasta campanie, ce se va desfasura in peste 130 de tari, este o invitatie pe care o lansam catre consumatorii din intreaga lume. In 2015, sarbatorim impreuna sticla Contur Coca-Cola!” – Marcos de Quinto, Director de Marketing, Compania Coca-Cola.

Printre surprizele care vor da viata campaniei aniversare la nivel global se numara:
• Sticla Contur Coca-Cola: Un simbol american la 100 de ani – O expozitie la Muzeul de Arta High, din Atlanta, Georgia, SUA, in cadrul careia vor fi expuse, pentru prima data in lume, doua picturi originale ale lui Andy Warhol cu sticla Coca-Cola, precum si alte 100 de lucrari si fotografii originale, cu si despre aceasta, dar si prototipurile si schitele originale ale sticlei.
• Sticla Coca-Cola: Inspirand cultura pop de 100 de ani – O expozitie itineranta ce va vizita peste 15 de tari, parcurgand peste 62.000 km in jurul lumii, pentru a oferi consumatorilor o calatorie multisenzoriala si interactiva, ilustrand parcursul sticlei Contur Coca-Cola in arta si cultura populara a ultimului secol.
• 14 clipuri unice care exploreaza istoria sticlei Contur Coca-Cola prin arta cinematografica si care vor fi difuzate anul acesta pe digital si pe posturile TV din intreaga lume.
• Nobody Like You – O melodie a artistului Francesco Yates, dedicata sticlei Contur Coca-Cola, care descrie caracterul special al momentelor petrecute alaturi de persoana iubita si care a fost lansata astazi.
• Kiss The Past Hello – O carte in editie limitata ce va fi publicata in luna martie de editura franceza Assouline si care va ilustra perspective clasice si moderne asupra design-lui sticlei Contur Coca-Cola, precum si istoria bogata a acesteia.
• Aplicatia Povestea sticlei Contur Coca-Cola – O calatorie interactiva ce le va oferi consumatorilor ocazia de a arunca o privire in Arhivele Coca-Cola din Atlanta, ce includ imagini si informatii despre brand-ul Coca-Cola si sticla Contur Coca-Cola. Aplicatia este gratuita si va fi disponibila pe iOS si Android.

Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, ce le ofera consumatorilor peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase ?i necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscuta ca fiind una dintre cele mai valoroase marci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA si Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink ?i sucuri de fructe ?i nectaruri. Avand cea mai mare re?ea de distribu?ie de bauturi racoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ?ari se bucura de bauturile companiei, consumul depa?ind 1,9 miliarde de por?ii pe zi.
Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunita?i durabile, compania noastra este centrata pe ini?iative care contribuie la protejarea mediului inconjurator ?i conservarea resurselor, incurajarea unui stil de via?a activ ?i echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angaja?ii no?tri ?i promovarea dezvoltarii economice a comunita?ilor unde ne desfa?uram activitatea. Impreuna cu partenerii no?tri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700.000 de angaja?i care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
In Romania, ca in toate ?arile in care i?i desfa?oara activitatea, Coca-Cola de?ine ?i func?ioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii ?i distribu?iei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) ?i partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza ?i distribuie produsele Coca-Cola sub licen?a The Coca-Cola Company in Romania.
Pentru mai multe informa?ii legate de companie va rugam sa vizita?i site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau sa ne urmari?i pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo ?i LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.