Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei Primavara 2021 TOMMY JEANS ”Music Takes Us Further”, creata in jurul puternicii mosteniri muzicale a brand-ului. Campania prinde viata printr-un mix eclectic de talente care include muzicieni, poeti si activisti din diverse sfere ale vietii. Fiecare isi impartaseste perspectiva unica asupra muzicii ca oportunitate de a stimula schimbarea sociala, inspirand fanii sa contribuie la crearea unui viitor unde „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa”. Colectia este disponibila in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS.
Colectia Primavara 2021 TOMMY JEANS prezinta influente urbane si sportive. Stilul clasic este revigorat cu un twist fresh si modern, disponibil in mai multe marimi. Continuand ambitioasa misiune a brand-ului de sustenabilitate, au fost introduse tehnologii inovatoare care au ca rezultat metode de fabricare mult mai sustenabile. Aici este inclus denimul 100% reciclat, obtinut printr-o tehnica inovatoare care amesteca lenjeria de pat cu alte resturi de bumbac, depasind astfel media de 30% de bumbac reciclat prezenta in industrie. De asemenea, consumul de apa este redus considerabil, ducand la o economisire de pana la 50 de litri de apa in comparatie cu spalari similare a materialului denim.
Pentru campania Primavara 2021 TOMMY JEANS s-a creat o comunitate de talente creative, de diferite nationalitati, etnii, identitati de gen si cu marimi diferite, care ei singuri si-au gandit look-urile alese. Calatoriile lor individuale, punctele lor de vedere si activismul intruchipeaza spiritului brand-ului TOMMY JEANS. Talentele incluse in campanie sunt:
- Zoey Lily (Marea Britanie) @mezoeylily: cantareata si compozitoare independenta care isi foloseste canalele de social media pentru a provoca schimbarea. Lily a facut parteneriat cu organizatii caritabile pentru a dona 100% din incasarile din primele doua luni de streams si descarcari ale celei mai recente melodii ale ei.
- Akini Jing (China) @jingsmusic: Rapper care produce un mix unic intre arta muzicala si pledoaria sa pentru sustenabilitate sociala si la nivel de mediu.
- Dreamer Boy (SUA) @dreamerboyblue: Cantaret si compozitor care intruchipeaza si celebreaza frumusetea culturii locale a tineretului, conexiunea umana si starea de bine a planetei.
- SAYGRACE (Australia) @callmesaygrace: Cantareata R&B care foloseste canalele de social media pentru a sustine drepturile LGBTQIA +, precum si pentru problemele intalnirilor in era digitala.
- KeKe (Austria) @keke_offiziell: Artista la inceput drum, cantareata de rap si activista ce cauta sa ii inspire pe ceilalti, impartasind luptele ei cu anxietatea alimentara. In timp ce creeaza muzica noua, KeKe lucreaza in continuare ca persoana care ingrijeste pe cei cu dizabilitati.
- Mavi Phoenix (Austria) @maviphoenix: Rapper care prin muzica sa vorbeste despre disforia de gen si care cauta sa proceseze descoperirea de sine a spectrului de gen jucandu-se cu diferite naratiuni masculine.
- Lucia Luciano & Gizem Adiyaman (Germania) @_lucial & @heymeg10: DJ-i si cofondatori ai @hoe__mies, un spatiu dedicat comunitatii pentru a experimenta o stare de bine, si unde se organizeaza si o serie de petreceri, centrat in jurul femeilor, persoane non-binare si trans, destinat in principal publicului de culoare.
- Gabriela Richardson (Spania) @gabrielarichardson: Cantareata in devenire, activista si model care foloseste canalele de social media pentru a sprijini activ miscarea Black Lives Matter.
- Tayahna Walcott (SUA) @taliaagoddess: Artista creativa, DJ, producatoare si model, care se foloseste de arta ei pentru a sustine si inspira si pe ceilalti sa depaseasca stereotipurile.
- Annahstasia (SUA) @annahstasia: Cantareata de soul, compozitoare si artist vizual a carui viziune se concentreaza pe natura, feminitate, casa si conexiune. Ea educa prin informatii despre Black Lives Matter si conduce un talk show live centrat in jurul culturii si identitatii.
- Elena Midori (Japonia) @elena_midori: DJ multi-gen care colaboreaza cu proiectul Black Roots, un colectiv de profesionisti creativi din Tokyo care sustine si promoveaza comunitatea de culoare, istoria, cultura si valorile sale.
- Curtis Waters (SUA) @imcurtiswaters: Cantaret, compozitor, producator si artist care isi foloseste canalele sale de social media pentru a disipa mesaje pozitive despre gen, rasa si sexualitate publicului sau in mare parte format din reprezentanti ai generatiei Z.
- Dee Koala (Africa de Sud) @dee_koala: Cantareata de rap Xhosa, un nume in devenire, care prin versurile ei captivante, isi impartaseste dragostea pentru limba materna si destigmatizeaza educatia primita in orasul Khayelitsha, Africa de Sud.
- Yazid Bezaz (Maroc) @izudizzy: Curator creativ, manager muzical si cofondator al SOMNII (@somniiproductions), o casa de productie care urmareste sa aduca rapul marocan si muzica trap pe scena globala, sprijinind si amplificand noile voci din Marrakech, Maroc si Africa de Nord.
- Kai-Isaiah Jamal (Marea Britanie) @kai_isaiah_jamal: Poet si activist pentru vizibilitatea persoanelor trans care scrie despre experientele personale care implica masculinitatea, discriminarea si disforia, dorindu-si sa-i educe si pe cei din jur cum sa fie un aliat mai bun pentru oamenii trans. De asemenea, isi foloseste canalele de social media pentru a face poezia accesibila tinerilor de culoare si persoanelor LGBTQIA +.
- Deb Never (SUA) @debnever: Cantareata de rap grunge care este implicata activ in schimbarea perceptiei culturii queer, a drepturilor LGBTQIA + si a inegalitatii. Deb Never a ajutat la construirea unei scoli comunitare pentru copiii care nu au acces la echipamente creative, oferindu-le un spatiu pentru a-si explora propriile pasiuni.
- Batekoo (Brazilia) @batekoo: Colectiv axat pe divertisment, cultura si informatii pentru tinerii de culoare si LGBTQIA + din Brazilia. Batekoo ofera un loc sigur pentru persoanele marginalizate, unde se pot simti acceptate si petrece timp placut, fiind uneori si un refugiu pentru persoane care se tem pentru viata lor in comunitatile din care fac parte.
- J Grrey (Marea Britanie) @jgrrey: Cantaret de neo-soul a carui muzica este o abordare directa, onesta si filosofica a unor variate tematici, precum iubirea de sine si relatii dificile.
- ROZZY DC (Franta) @rozzydc: Creativ, model si rapper reprezentand un nou val de artisti francezi si care arata lumii intregi potentialul de a explora mai multe genuri de muzica.
- RINI (Australia) @rinidawg: Cantaret, compozitor si producator care se bucura de o imensa popularitate internationala, ajungand la peste 30 de milioane de piese numai pe Spotify. Devenind din ce in ce mai faimos, in doar un an de zile, a ajuns sa isi exprime prin muzica aceasta experienta ca traire personala, oferind publicului piese profunde, pe care artistul le-a descris drept o scrisoare de dragoste adresata vietii.
- Pretty Solero (Italia) @papydelgang126: Rapper, antreprenor si membru fondator al Lovegang, ajuta tinerele talente sa-si urmareasca aspiratiile. Muzica lui Solero este influentata de trap, probleme sociale si politice din tara sa natala.
- Yuzion (Coreea de Sud) @yuz1on: Rapper independent care creeaza muzica, abordand ca subiect ce inseamna sa inaintezi in varsta si sa ai success in industria muzicala.
Fanii sunt invitati sa se alature comunitatii in crestere TOMMY JEANS, dand follow @TommyJeans. Urmand viziunea creativa inspirata din muzica, contul Instagram @TommyJeans ofera publicului continut experimental 24/7 si intr-un mod senzational devine destinatia celor care cauta autenticitate in moda si un spatiu de exprimare personala, unde primesti si oferi in egala masura. Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyJeans si #TommyHilfiger.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.