fbpx

Un nou produs inovativ, marca Philips, ne reaminteste ca frumusetea nu are varsta

de

Philips VisaCare este noul aliat al femeilor care au grija de tenul lor, intr-un mod inteligent. Noul produs ajuta tenul sa fie mai ferm si mai luminos, in doar sase saptamani de utilizare.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

In permanenta inspirata de nevoile consumatorilor, de la sanatate, la stil de viata si frumusete, compania Philips lanseaza un produs inovativ pe piata din Romania, adresat femeilor care aleg sa aiba grija de tenul lor, intr-un mod inteligent.

Doamnele care sunt decise sa provoace primele semne ale varstei asupra tenului, au acum un aliat puternic, in noul produs Philips VisaCare, pe care il pot folosi foarte confortabil, chiar la ele acasa. Noul produs, prin tehnologia inovativa care ii sta la baza, ajuta tenul sa devina mai suplu si mai luminos, in doar sase saptamani de utilizare.

Philips VisaCare se bazeaza pe un sistem de microdermabraziune non-invaziva, care presupune doua actiuni simultane asupra tenului: de exfoliere, indepartand celulele moarte, stimuland, astfel, procesul natural de refacere a pielii, si de masaj prin suctiune, facilitand refacerea nivelului de elastina si colagen, ducand la un aspect mai ferm al tenului. Dubla actiune asupra pielii, pe care o ofera VisaCare, are la baza tehnologia DualMotion.
Cu un design minimalist si elegant, noul instrument dedicat frumusetii, marca Philips, le ajuta pe doamne sa aiba grija de tenul lor, intr-un mod profesionist si eficient, dovedind ca frumusetea nu are varsta.

Stim ca femeile isi doresc sa arate si sa se simta bine. Stim ca frumusetea este, de fapt, o stare de spirit si nu doar un apanaj al tineretii biologice. De asemenea, intelegem cum ultimele tendinte si tehnologii inovatoare, in materie de ingrijire a tenului, pot fi exploatate pentru a le ajuta pe femei in acest sens”, spune Georgiana Paraschiv, Marketing Manager Personal Care Philips pentru Europa de Sud-Est.

De aceea, am creat Philips VisaCare, un instrument unic de revigorare a tenului, care le ofera femeilor o solutie usor de utilizat, sigura si eficienta in procesul de ingrijire a tenului matur. Eficienta produsului ne-a fost confirmata inca din perioada testarii acestuia, 93% dintre doamnele care au testat produsul, afirmand ca si-au simtit pielea mai neteda, in mod instant”, mai adauga reprezentantul Philips.

Ferm, neted, luminos
Pe masura ce avanseaza in varsta, dar si datorita efectelor nocive ale stresului, poluarii sau oboselii, tenul isi pierde o parte din fermitatea texturii sale naturale, motiv pentru care este important sa se actioneze devreme asupra acestor prime semnale. “Produsul Philips VisaCare are la baza sistemul unic Philips DualAction Air Lift si de Exfoliere, pentru o exfoliere si un masaj eficiente, ajutand tenul sa capete o textura mai neteda, ca urmare a procesului de microdermabraziune. Aceasta tehnologie avansata de ingrijire a tenului, le ajuta pe femei sa raspunda cat mai eficient nevoilor tenului matur si sa isi revitalizeze luminozitatea naturala a pielii”,

Procesul de revitalizare naturala a pielii
Produsul VisaCare are la baza un sistem de exfoliere, special gandit pentru a optimiza intensitatea procesului de exfoliere si pentru a il face mult mai eficient, prin comparatie cu exfolierea realizata cu ajutorul cremelor specifice. VisaCare are peste 100.000 de particule fixe care permit o exfoliere controlata si eficienta, la finalul careia tenul isi recapata fermitatea. In acelasi timp, procesul de exfoliere este gandit astfel incat sa activeze procesul natural de regenerare a pielii, pana in profunzimea texturii acesteia. Aceasta caracteristica face tenul mult mai neted si ii confera mai multa fermitate, cu rezultate vizibile,in mai putin de patru pana la sase saptamani.

Sistemul Air Lift utilizeaza o tehnologie delicata de curatare a tenului, printr-o metoda unica de lifting. “Aceasta metoda ajuta la revitalizarea in profunzime a pielii, prin intinderea acesteia si efectul de lifting. Se stie ca nivelul optim de intindere a pielii si al efectului de lifting stimuleaza microcirculatia, activeaza celulele si icreste aportul de substante nutritive la nivelul pielii, sustinand reteaua fibrelor colagen si elastina, pentru o infatisare sanatoasa, luminoasa si revitalizata”, spune medicul specialist dermatolog Ana Faca.

Experienta Philips VisaCare

  • Tehnologia de microdermabraziune este utilizata in saloane si clinici de specialitate, dar perfect adaptata pentru a fi folosita chiar acasa, cu ajutorul produsului VisaCare.
  • Faciliteaza procesul natural de reinnoire a celulelor pielii, pentru un aspect mai ferm, mai neted si mai tanar, si un ten vizibil mai luminos.
  • Ofera un masaj delicat si eficient al pielii, ducand la o mai buna circulatie a sangelui, in timp ce ajuta la eliminarea celulelor moarte si la activarea procesului natural de refacere a celulelor pielii, oferindu-i un aspect tanar.
  • Produsul a fost dezvoltat si testat in colaborare cu medici dermatologi, pornind de la nevoile femeilor si a fost testat in mod repetat, pentru a putea oferi rezultate optime.
  • Ofera doua tipuri diferite de tratament,intens si delicat, care pot fi alternate, oferind utilizatoarelor sansa de a isi personaliza tratamentele, astfel incat sa corespunda cat mai bine nevoilor specifice si preferintelor.
  • 87% dintre utilizatoarele care au testat produsul au remarcat un nivel de absorbtie mai mare a cremelor de fata utilizate dupa tratament, obtinand, astfel, o experienta mult mai eficienta a procesului obisnuit de ingrijire a pielii.

Noul produs Philips VisaCare este disponibil din luna noiembrie 2015, exclusiv in reteaua de magazine Douglas, din Romania.

Despre Royal Philips
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) este o companie care ofera solutii diversificate pentru sanatatea si bunastarea oamenilor, concentrandu-si activitatea in scopul oferirii de produse inovatoare, ce imbunatatesc calitatea vietii in domeniile sanatatii, produselor de lifestyle si solutiilor de iluminat. Avand sediul central in Olanda, Philips a raportat vanzari de 24,8 miliarde Euro in 2012 si aproximativ 114.000 de angajati in peste 100 de tari. Compania este lider pe pietele echipamentelor de ingrijire cardiaca, echipamentelor pentru pacientii in stare critica si aparatura medicala de ingrijire la domiciliu, solutii de iluminat eficiente energetic si aplicatii inovatoare in domeniul iluminatului, precum si pe pietele produselor electrice de barbierit si de ingrijire corporala pentru barbati si a celor de ingrijire a sanatatii bucale. Stiri despre Philips gasiti pe www.philips.com/newscenter.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.