Barbatii atragatori si groaza ca vor face chelie

de

Stim cu totii ca frumusetea se afla in ochii celui care priveste, dar ceea ce nu stim este cat de mult cred barbatii ca frumusetea se afla in parul lor. Potrivit unui studiu reprezentativ efectuat in mediul urban, realizat de catre compania de cercetare de piata GfK Romania, pentru Alpecin Caffeine Shampoo, mai mult de 1 din 3 barbati romani, cu varste cuprinse intre 30-35 de ani, considera ca parul reprezinta o parte importanta a imaginii proprii si in viata lor.

Barbatii cu venituri mai mari sunt mai preocupati de parul lor, in timp ce aproape 1 din 3 din barbatii necasatoriti sunt de parere ca pierderea parului le-ar putea afecta relatia cu partenera. Cel mai putin ingrijorati de aspectul lor sunt barbatii divortati, despartiti de partenera sau vaduvi (14%).
Barbatii cu venituri mari sunt de acord intr-o masura usor mai mare decat cei cu venituri mici si medii ca un par sanatos contribuie substantial la increderea de sine si atrage mai mult atentia sexului opus. Exista unii barbati care considera ca a avea un par sanatos este mai important decat a avea o piele fara imperfectiuni.
Ce fac acesti barbati pentru a fi mai atractivi in ochii celor iubite? Se pare ca un par curat este primul obiectiv pe lista. Aproape jumatate dintre barbatii romani (44%) spun ca se spala pe cap de doua ori pe saptamana. Barbatii cu varste cuprinse intre 30 si 35 de ani, fara copii si fara probleme legate de caderea parului, se spala cel mai des.
In ciuda faptului ca 46% dintre barbatii din Romania sunt de acord ca pierderea parului este ereditara, Dr. Adolf Klenk, seful departamentului de cercetare al Dr. Wolff Research, a dovedit ca nivelul ridicat de testosteron poate duce la caderea parului. Excesul de testosteron incepe in perioada pubertatii si permite cresterea barbii, pe de o parte, dar si slabirea radacinilor firelor de par de pe scalp, pe de alta.
Dr. Klenk a descoperit formula stiintifica pe baza de cafeina, incorporata in Alpecin Caffeine Shampoo, care reuseste sa opreasca efectele negative ale testosteronului, astfel luptand in mod eficient impotriva caderii parului pe fond genetic. Lipsa energiei cauzata de testosteron este echilibrata cu ajutorul cafeinei. Prin aplicarea locala, cafeina actioneaza acolo unde este nevoie.
Datorita formulei speciale ale produselor Alpecin, substanta activa penetreaza parul si migreaza catre foliculul pilos. Este util de stiut ca 2 minute de spalat cu Alpecin Caffeine Shampoo sunt echivalentul a 50 de cesti de cafea.
Sondajul Alpecin a fost realizat la nivel national, in zonele urbane, pe un esantion reprezentativ.

***

Despre Alpecin
Alpecin este marca de referinta a Dr. Wolff Group, companie germana de familie care activeaza in domeniile farmaceutic si cosmetice, in peste 40 de tari.
In 1930, Dr. August Wolff si Prof. Dr. C. Bruck au creat Alpecin, primul tonic cosmeceutic pentru par si scalp. In formula galenica unica a produsului, au fost combinate ingrediente cu efecte benefice dovedite asupra sanatatii scalpului. Au fost redefinite astfel categoriile “tonic pentru par” si “produse impotriva caderii parului”. Numele brandului, Alpecin, deriva din cuvantul latin “alopecia” (“caderea parului”).
La inceputul anilor 2000, Alpecin a lansat primul sau produs care contine cafeina, Alpecin Caffeine Liquid, un tonic pentru par. Studii stiintifice au demonstrat efectul benefic al cafeinei in procesul de combatere a caderii parului din cauze ereditare. Cativa ani mai tarziu, pe piata germana au fost lansate si produsele Alpecin Caffeine Shampoo si Alpecin Double-Effect Caffeine Shampoo. Caracterul inovator al brandului poate fi observat si in noile produse care contin cafeina, lansate din 2011 pana in prezent.
Alpecin este brandul numarul 1 in Germania in randul sampoanelor impotriva caderii parului la barbati si printre cele mai cunoscute branduri in randul consumatorilor germani. Este lider de piata in categoria produselor impotriva caderii parului (tonic si sampon) nu doar in Germania si Austria, ci si in Marea Britanie (din 2011) si Hong Kong (2014).
Pentru mai multe informatii despre produs, vizitati: www.alpecin.ro.

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *