fbpx

MIHAELA LUCA: Oamenilor le place sa comunice, mai ales in mediul online, unde se simt poate mai liberi, iar treaba noastra este aceea de a-i provoca neincetat

de

Mihaela Luca are un timbru vocal absolut incantator, e curioasa si deschisa provocarilor de tot felul, iar pe plan profesional se poate mandri cu functia de director de programe la RadioLynx, post de radio si TV online, alcatuit dupa reteta inovatoare a conceptului de „new media“.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Tango: Cum ai ajuns sa faci parte din echipa unui post de radio online?

MIHAELA LUCA: Sunt o persoana care raspunde prezent la tot ce este nou. Intrarea in echipa RadioLynx mi s-a parut o provocare pe care am acceptat-o imediat cu placere si mare interes, mai ales ca pana atunci singura mea legatura cu internetul a fost trimiterea impresionantului numar de trei e-mail-uri. De atunci, insa, am invatat foarte multe lucruri despre acest domeniu. 

Tango: Care sunt provocarile unui post de radio online, spre deosebire de unul traditional? Cum consideri ca imbogateste radioul online peisajul new media autohton, dominat de YouTube, Facebook si Hi5?

MIHAELA LUCA:
RadioLynx e un produs atipic din foarte multe puncte de vedere, asa ca nu trebuie privit doar ca un produs radio clasic. Transmisia audio-video live din studioul de emisie, dialogul permanent cu ascultatorii care pot sa intre in orice moment pe chat, Skype sau prin telefon si sa puna intrebari invitatilor, sa comenteze, sa isi povesteasca experientele si sa intre in polemica, sunt provocari pe care nu le intalnesti in radio-urile clasice. In emisiunile RadioLynx toata lumea participa in timp real.

Tango: Emisiunile RadioLynx au teme foarte actuale si diverse, de la ecologie, internet si business pana la discutii despre o Romanie mai frumoasa, populata de o lume mai buna. Dupa ce te ghidezi in crearea acestor programe, ce te inspira?

MIHAELA LUCA:
Daca tot vorbeam de provocari, cand vine vorba de programe, cea mai mare provocare este aceea ca trebuie sa te reinventezi tot timpul pentru a fi in pas cu cerintele unui public mult mai exigent in mediul online si care are si posiblitatea de a-si transmite feedback-ul in timp real.

De aici si diversitatea de formate de emisiuni. Nu a fost usor de la inceput, insa in timp am ajuns la o formula de succes. Oamenilor le place sa comunice, mai ales in mediul online, unde se simt poate mai liberi, iar treaba noastra este aceea de a-i provoca neincetat. Ora asta vorbim despre mediul de afaceri, ora viitoare despre ce ne prevad astrele si tot asa. Nu cred ca in offline o astfel de grila de programe ar putea rezista.


Tango:
Aveti multe ascultatoare femei? Cum crezi ca va evolua in urmatorii ani raportarea femeii la noile mijloace media romanesti?

MIHAELA LUCA:
Ponderea femeilor in cadrul audientei Radio Lynx este aproximativ egala cu cea masculina, pentru ca grila de programe a fost gandita in asa fel incat emisiunile sa se adreseze nevoilor si preocuparilor ambelor „tabere“. O mare parte dintre femei sunt deja familiarizate cu new media si cred ca in cativa ani, avand in vedere cresterea continua a numarului de utilizatori de internet, vom auzi din ce in ce mai mult despre femei cu afaceri dezvoltate exclusiv online, de femei blogger, sau femei client pe internet.

Tango: Cum arata o zi din viata unei femei ca tine, conectata la tot ce inseamna new media din Romania? Mai ai timp si de viata „offline“?

MIHAELA LUCA:
Acum ceva vreme am citit chiar in Tango despre cum sa-ti imparti timpul intre profesie si viata personala. Insa in cazul meu mai adaugam si mediul online. Toate sunt strans legate intre ele si fiecare in parte ma ajuta sa o sustin pe alta. Tocmai datorita mediului online am posibilitatea sa aflu ce se intampla „offline“, iar ce constat si descopar „offline“ aduc „online“. Este practic o simbioza intre cele trei „elemente“ nelipsite din viata mea. Ceea ce va doresc si voua: FeeLynx www.radiolynx.ro!

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Interviuri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.