Farmec, una din cele mai mari companii românești, relansează brandul din portofoliu cu același nume, sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”, care subliniază grija pentru valorile sănătoase, ce țin atât de tradiția îngrjirii personale, cât și de grija pentru cei dragi și pentru lumea din jur. Linia de produse vine cu un logo nou – o inimă deschisă la nou, dar care își păstrează principiile dintotdeauna – și un ambalaj modern și oferă soluții complete pentru nevoile de bază ale întregii familii. Cercetătorii Farmec au creat formule eficiente și practice, bogate în ingrediente care includ vitamine, minerale și extracte vegetale, având la bază ingrediente naturale, precum ulei de argan, gălbenele, ceai verde și aloe vera.
„Farmec a reușit să mențină un echilibru perfect între autenticitate și progres, venind mereu în ajutorul întregii familii, generație după generație, cu ingrediente recunoscute și foarte eficiente. Astăzi vorbim despre rebranding, fiindcă ne dorim să fim cât mai aproape de oameni și să le oferim produsele de calitate pe care se pot baza, cu ingrediente curate, care pot fi integrate în rutina zilnică. Farmec a făcut parte din cele mai multe familii românești, iar acum își transmite mai departe grija față de cei dragi, prin produse oneste, care reflectă calitățile care l-au consacrat: familiaritate, simplitate, grijă pentru cei din jur și pentru valorile esențiale”, a declarat Monica Martin, Manager de Produs.
Gama Farmec conține peste 30 de produse cu formule create pentru nevoile principale ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor. Odată cu rebrandingul, au fost introduse pe piață șapte produse noi: cremă de mâini de efect instant de hidratare și absorbție rapidă; cremă de mâini cu SPF 10, care protejează de razele UV; două balsamuri de mâini cu textură lejeră și absorbție rapidă; un tonic micelar, care completează ritualul de curățare; un gel micelar 3 în 1, eficient pentru demachiere și spălare a tenului și o apă micelară.
Pe lângă săpunuri, creme de mâini, soluții pentru curățarea tenului, gama conține trei creme pentru nevoile de bază ale feței: matifiantă pe bază de ceai verde, antirid cu ulei de argan și vitamina E și hidratantă cu aloe vera. Pentru cele mai întâlnite afecțiuni ale părului și scalpului, șampoanele Farmec sunt eficiente pentru: combaterea mătreții, îngrijirea părului gras, fortifierea rădăcinii și îngrijirea părului vopsit.
Îngrijirea picioarelor este o necesitate pentru întreaga familie. Astfel, Farmec oferă produse de tip cremă, antiperspirant și soluție de îngrijire cu efect antibacterian. Având la bază ingrediente naturale, precum ulei de argan, ceai verde și aloe vera, formulele sunt special concepute pentru a preveni deshidratarea și a asigura protecția împotriva mirosurilor neplăcute.
Despre Farmec S.A.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În mai 2022, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde opt magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.
Pentru a fi la curent cu noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor, surprize și concursuri, puteți urmări conturile de social media:
Facebook: www.facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Pingback: Farmecul, fericirea, speranța, iubirea… Ștafeta generațiilor – Alice Năstase Buciuta