fbpx

AVON a lansat prima gamă de produse dedicată frumuseții interioare

de

Curajul, încrederea, bucuria, armonia, pofta de viață și optimismul sunt ingredientele speciale din noua colecție AVON, inspirată de toate femeile din România și dedicată acestora, celor care în fiecare zi schimbă lumea prin frumusețe.

AVON a lansat în această primăvară o ediție limitată de ambalaje ce ilustrează stările inspirate de produsele pe care acestea le însoțesc: curaj, încredere, bucurie, armonie, poftă de viață, optimism. Demersul AVON, care reprezintă cea de-a doua etapă a campaniei Schimba lumea prin frumusete, și-a propus să aducă in prim plan femeile obișnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura funcțională și are menirea de a aduce la suprafață atitudinea potrivită pentru a depăși orice provocare.

“Am pornit de la o simplă întrebare: de ce se aranjează femeile din România? Am găsit răspunsurile în jurul nostru, în noi și în toate femeile care, dimineața, înainte de a ieși din casă, se înarmează în fața oglinzii cu încredere, bucurie, curaj. Armele lor sunt chiar produsele de make-up și de îngrijire, iar aceste femei sunt româncele pe care le admirăm”, a declarat Stela Toderașcu, Commercial Marketing Manager AVON România și Moldova.

Clipul care însoțește manifestul AVON  are în rolurile principale reprezentantele AVON și este o recunoaștere a frumuseții  și a puterii interioare a tuturor femeilor din România. Ediția limitată de ambalaje este disponibilă până pe 23 martie pe avon.ro pentru Serul Anew Youth Power. Pentru mai multe detalii despre restul colecției, contactează orice Reprezentant AVON.

Despre AVON

AVON Cosmetics România este lider pe piaţa cosmeticelor din România începând cu anul 2002, păstrându-şi această poziţie de atunci şi până în prezent. Conform studiului desfăşurat de Nielsen în 2013, 8 din 10 femei folosesc produsele Avon. Compania este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi oportunitate de carieră femeilor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială şi militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.

 

Campania „Schimbă lumea prin frumusețe” face parte dintr-o amplă inițiativă globală ce poartă numele de „Beauty For a Purpose”.
www.schimbalumeaprinfrumusete.ro
www.avon.ro

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *