Campania isi propune sa le reaminteasca tuturor romanilor despre importanta pe care o au conservarea si promovarea traditiilor romanesti – unele dintre elementele definitorii ale mostenirii culturale nationale.
„
Bucuresti, 4 Mai 2015
Iuliana Tudor, gazda emisiunii TVR O data-n viata, si IMAGE PR lanseaza campania nationala de sustinere si de promovare a valorilor traditionale romanesti, „ESTI ROMAN!”. Realizata cu sustinerea Televiziunii Romane si derulata in parteneriat cu creart – Centrul de Creatie, Arta si Traditie al Municipiului Bucuresti, campania isi propune sa le reaminteasca tuturor romanilor despre importanta pe care o au conservarea si promovarea traditiilor romanesti – unele dintre elementele definitorii ale mostenirii culturale nationale.
„Fara trecut, nu putem avea vitor. Suntem un popor cu o istorie de milioane de ani, cu traditii care s-au transmis din generatie in generatie si care ne definesc ca natie. Avem datoria de a le promova si de a le transmite mai departe tinerilor si copiilor nostri, pentru a ne pastra identitatea. Insa ei sunt si cei mai reticenti la tot ce inseamna traditie. La 16 ani, cand am fost pusa in situatia de a canta folclor, prima reactie a fost sa rad, asa ca ma pot pune in pielea lor si-i pot convinge, asa cum am fost si eu convinsa.
Prin intermediul acestei campanii ne dorim ca tinerii sa aiba ocazia sa cunoasca traditiile, sa le descopere intr-o forma cat mai atractiva, pliata pe nevoile lor si zonele lor de interes. Sper ca pe parcursul campaniei sa ni se alature cati mai multi romani care sa transmita mai departe mesajul central al campaniei. „ESTI ROMAN!” Continua traditia.” a declarat Iuliana Tudor, prezentatoarea si producatoarea emisiunii de la TVR.
„Campania pe care am gandit-o impreuna cu Iuliana vorbeste despre lucrurile care trebuie sa conteze chiar si intr-o perioada in care tehnologia ne schimba perspectiva in fiecare minut si in care cu totii suntem de acord cu faptul ca inovatia este obligatorie pentru evolutie. Poate ca toti stim ca traditiile sunt importante, dar nu toti le mai vedem rostul de fiecare data. Asta ne propunem sa facem cu acesta campanie. Sa vorbim despre sensul traditiilor. Si despre cum pot fi ele adaptate si adoptate in spatiul contemporan.” a declarat Iulia Tanase, Managing Partner IMAGE PR.
Campania „ESTI ROMAN!” se desfasoara pe tot parcursul anului 2015 si este structurata pe mai multe etape care vor aduce in prim plan elemente din patrimoniul cultural romanesc.
Categorii:
Life