Connect Events vă asteaptă în data de 28 octombrie 2016, la salon Jubile din București la conferința „Fabricat în România”.
Fabricat în România este mai mult decât o simplă conferință, este un spațiu de business ce pune față în față producătorii români, reprezentanții celor mai importante brand-uri tradiționale si reprezentanți ai instituțiilor publice, cu scopul de a găsi cele mai bune soluții de dezvoltare atât pe piața românească cât și peste hotare.
Evenimentul va fi susținut de către Alpha Bank, CEC BANK, Electrotel, Finexpert, Conac Polizu, Amakron, Casa de Vinuri Cotnari, Djili Soy, Regional Air Services, Romanian Airport Services, Bread & Spices, Sapunul Cheia, Arovit, Extru-Can, Air Sea Forwarders, Hofigal si Jolidon.
Evenimentul va debuta începand cu ora 10.30 și va fi împărtit în două părți principale după urmatorul program:
10.00 – 10.30 Bun venit cu cafea și patiserie caldă
Panel 1 (10:30 – 15.10)
Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui in ultimii 10 ani.
Ce piețe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități
Consolidarea și dezvoltarea brand-urilor românești
Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători
Sesiune de întrebări
Oportunități de viitor
Mândru producător în România!
Dezvoltare prin turism 100% românesc
Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine
Sesiune de întrebări
Panel 2 – Brand-uri de succes autohtone (15.30 – 18.30)
Tradiție și inovare în afaceri
Modele de business de urmat
Cum revigorezi un brand tradițional?Câteva exemple care ne inspiră.
Sesiune de întrebări
Cât de vandabile sunt pe piețele externe produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”
Campanii de promovare de succes
18.15 – 18.30 Încheierea evenimentului
Taxa de participare este 150 ron/ 1 pers, iar inscrierile se pot face pe pagina oficială www.connectevents.ro. Pentru oportunități legate de speech, promovare si parteneriate, vă rugăm să ne contactați pe rezervare@connectevents.ro
Despre Connect Events
Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din Romănia evenimente și cursuri “altfel”. Am reușit de-a lungul timpului să realizăm o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Înțelegem că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor.