Karl Lagerfeld, designerul casei Chanel, s-a asociat cu grupul britanic I Love Dust pentru a lansa, intr-o editie limitata, o colectie de tricouri care se inspira din cariera si imaginea sa.
Noua colectie va cuprinde tricouri pentru femei si barbati, decorate cu litere care alcatuiesc figura celebrului designer, dar si desene care prezinta diverse schite ale lui Lagerfeld.
Tricourile vor putea fi achizitionate, incepand de joi, de pe site-ul personal al designerului, KARL, dintr-un magazin temporar din New York si din reteaua de magazine Colette din Paris.
Designerul in varsta de 78 de ani a avut in trecut colaborari similare cu Diet Coke, H&M si Net-a-Porter.
La inceputul acestui an, in februarie, Lagerfeld a comis insa si o gafa, declarand ca adora vocea cantaretei Adele, desi artista este “putin prea grasa”.
Designerul german si-a cerut insa scuze ulterior si i-a dedicat cantaretei britanice colectia de genti din acest a casei Chanel.
Karl Lagerfeld, in varsta de 78 de ani, este unul dintre cei mai importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol al XX-lea. A colaborat cu mai multe case de moda, printre care Chanel, la care in prezent este designer principal, dar si Chloé si Fendi, unde este director de creatie.