Incepand cu 12 martie, Lush Romania a lansat in Bucuresti, campania sociala de strangerea de fonduri pentru sterilizarea cainilor comunitari, in colaborare cu organizatia Save the Dogs.
Campania se va desfasura pe parcursul unei luni calendaristice, 12 martie – 12 aprilie, in toate magazinele Lush din Romania si va avea ca scop strangerea de fonduri pentru sterilizarea cainilor comunitari. Pe durata intregii campanii, personalul Lush va oferi informatii utile privind situatia actuala a cainilor comunitari si va comercializa un sapun in editie limitata Dog Paw Print Soap (25.80 lei/100g), iar banii obtinuti vor fi donati organizatiei Save the Dogs pentru sterilizare.
Clientii vor fi invitati sa semneze petitia pentru sustinerea procesului de sterilizare in defavoarea eutanasierii.
Evenimentul de lansare a campaniei va avea loc pe 14 martie 2012, incepand cu orele 18.00, in magazinul LUSH din incinta Galeriilor Comerciale Mario Plaza, Calea Dorobanti, nr. 172.
Sustine si tu alaturi de Lush Fresh Handmade Cosmetics si Save the Dogs campania de strangere de fonduri pentru sterilizarea cainilor maidanezi!
Statisticile arata ca la nivel mondial doar 80% din catei sunt sterilizati. In Romania, sterilizarea nu a fost considerata o metoda eficienta si s-a optat pentru eutanasiere, astfel incat din 2001 pana in 2008 numai in Bucuresti s-au cheltuit 9mil euro pentru ucidere a 144.339 de caini, adica 62euro / catel. Rezultatul acestei actiuni a fost unul irelevant deoarece numarul cainilor comunitari nu a scazut, Bucurestiul inregistrand la finele lui 2011 peste 40.000 de maidanezi.
Campania are ca obiectiv ajutorarea cainilor maidanezi si determinarea Guvernului Romaniei in elaborarea si implementarea de masuri legislative pentru solutionarea acestei probleme.