fbpx

Simte emoția festivalurilor cu NIVEA!

de

Festivalurile de muzică sunt locuri cool și ocazia perfectă să te bucuri de distracție în aer liber, muzică bună, prieteni și nopți petrecute sub cerul înstelat, trăind unele dintre cele mai frumoase emoții – energie, bucurie și dragoste.

Pentru că muzica este cel mai bun mod de a te conecta cu cei din jurul tău, vara aceasta NIVEA îți dă întâlnire la patru dintre cele mai tari festivaluri: Electric Castle, Summer Well, Smida Jazz Festival și AFTERHILLS.

Simți deja emoția festivalului?

Pentru că accesoriul cel mai cool și mereu în tendințe este o piele frumoasă și îngrijită, NIVEA e alături de tine cu produsele preferate și te ajută să te pregătești pentru super experiențe alături de gașca de prieteni.

Lasă-te inspirată de produsele NIVEA și creează-ți cel mai tare look de festival! Distribuie-l apoi pe rețelele tale de socializare și rămâi în centrul distracției în orice moment!

În plus, te invităm să ne urmărești pe canalele NIVEA și să descoperi ce surprize ți-am pregătit împreună cu Landiana Yolo, Cosânzene și Diana Ionescu.

Indiferent cu cine o să te întâlnești, cu ce o să te îmbraci sau cât de mult o să dansezi la festival, important este să te simți bine în pielea ta, folosind produse care ți se potrivesc.

Simte emoțiile festivalurilor și pune-ți în bagaj pofta de distracție alături de cele mai cool outfit-uri.

Poți urmări  paginile de Facebook și Instagram ale NIVEA România, dar și site-ul de campanie: NIVEA.ro/niveafeel pentru a descoperi surprizele pregătite, atât online, cât și offline, la cornerele NIVEA din cadrul celor patru festivaluri.

 

Despre NIVEA:

NIVEA este cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale. Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie

 

*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Tag-uri:
·

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.