fbpx

Valentina Pelinel, Malvina Cservenschi si Diana Matei au descoperit la Cannes secretul frumusetii!

de

Valentina Pelinel, Malvina Cservenschi si Diana Matei sunt recunoscute pentru grija pe care o acorda stilului de viata sanatos, astfel ca au petrecut weekendul trecut la Cannes, pentru a descoperi Biocyte, brandul numarul 1 in nutricosmetica din Franta, ce se regaseste in Romania exclusiv in reteaua de magazine Plafar si in farmaciile Centrofarm. Vedetele au imbinat utilul cu placutul, asa ca s-au bucurat de atmosfera elitista din celebrul oras, dar au si invatat ce inseamna nutricosmeticele si cat de important este ca acestea sa devina parte din viata noastra de zi cu zi.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cum s-a desfasurat intregul sejur ne-a povestit chiar Valentina Pelinel: “La Cannes ne-am plimbat pe frumoasa Croisette, am ascultat valurile marii pe plaja plina de oameni dornici sa prinda ultimele raze de soare, am invatat ce insemna nutricosmeticele Biocyte direct de la fondatorii acestora. Am invatat cum sa ne mentinem sanatatea si frumusetea din interior, nu doar din exterior. De la fondatorii Biocyte, Philippe Bruneau si Frederic Levy, am aflat detalii despre importanta acidului hialuronic, a elastinei si colagenului pentru piele, a keratinei pentru par, dar si informatii despre detoxifierea organismului, hidratare, protectia solara si cum sa prevenim inainte sa de a fi nevoiti sa tratam. Am fost captivata de vasta gama de produse Biocyte si felul in care au fost create si ma bucur ca le putem gasi si in Romania”.

Valentina Pelinel: “Pentru a-mi mentine sanatatea si frumusetea, inlocuiesc produsele chimice cu cele naturale”

In plus topmodelul a tinut sa adauge: “Am plecat in aceasta calatorie alaturi de echipa Plafar Retail, unic distribuitor al Biocyte in tara noastra, iar in cadrul unei conferinte, ne-a fost prezentat fiecare produs Biocyte in parte. Piata nutricosmeticelor creste in mod accelerat, pentru ca din ce in ce mai multe persoane sunt preocupate de sanatate, preventie si frumusete, astfel ca inlocuiesc produsele cu ingrediente chimice cu cele naturale. Am intalnit produsele Biocyte in aproape toate farmaciile in care am intrat. In plus, am vizitat si o farmacie din Nisa, unde acestea reprezinta unul dintre cele mai vandute branduri de suplimente alimentare”.

Malvina Cservenschi, una dintre vedetele considerate trendsetter in tara noastra, a fost incantata sa isi petreasca vacanta in lumea Biocyte: “Sunt o consumatoare de cosmetice naturale, dar faptul ca am descoperit nutricosmeticele Biocyte reprezinta pentru mine o experienta revelatoare. Asta pentru ca noi suntem parte din natura si este extrem de important ca tot ceea ce consumam sa fie intr-adevar natural, de calitate superioara si sa aduca beneficii la exterior”, sustine vedeta.

Diana Matei: “Frumusetea vine din interior”

Cantareata este si ea o impatimita a unui stil de viata sanatos si isi doreste sa fie la curent cu toate noutatile din domeniu: “Se spune ca frumusetea vine din interior, iar Biocyte ne-a demonstrat acest lucru pentru ca pune accent pe o gama de suplimente naturale care ne ajuta sa ne intretinem pielea, parul si intregul corp cu ajutorul unor ingrediente naturale care au efect benefic la exterior. Ma bucur ca aceste produse le putem regasi si in reteaua de magazine Plafar din tara noastra”, a marturisit artista.

Initiativa de a dezvalui celor trei vedete secretele frumusetii a apartinut Plafar Retail, unic importator si distribuitor al produselor Biocyte in Romania: “Cu Biocyte colaboram in exclusivitate din anul 2011 si ne mandrim ca produsele liderului nutricosmeticii in Franta, se afla si pe rafturile magazinelor Plafar, respectiv farmaciilor Centrofarm. Sa ramai tanar este marea provocare a secolului XXI si am plecat in acest press trip tocmai ca sa invatam secretele de la cei mai buni. Formula fiecarui produs Biocyte se bazeaza pe inovatie si ingrediente exclusiv naturale: o combinatie de principii active, rare si cu concentratii mari, care isi propune sa ne pastreze tineretea si frumusetea timp indelungat”, a declarat Ioana Mihut, Director Marketing Plafar.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.