Disney a anuntat astazi lansarea Disney Junior, un nou canal multiplatforma pentru copiii cu varste cuprinse intre 2 si 7 ani si familiile acestora, gazduit in Romania de RCS & RDS incepand cu 1 martie 2012.
Disney Junior va emite zilnic si va deveni casa personajelor preferate din serialele indragite de la Disney, cum ar fi Clubul lui Mickey Mouse, Moto-animalutele din jungla, Manny Iscusitul, Agent Special Oso, dar si seriale noi, precum Jake si Piratii din Tara de Nicaieri si Aventurile Zanelor Disney.
Lansarea Disney Junior este urmatorul pas din strategia globala a Disney pentru prescolari si continua succesul blocului de programe pentru juniori, care a fost lansat in Romania pe Disney Channel in 2009.
Maciej Bral, Vice-Presedinte si General Manager Disney Channels CEE a declarat: “Disney Junior combina mostenirea fara egal de povesti clasice de la Walt Disney, cu personaje indragite, muzica antrenanta si invatare prin joc pentru a oferi o experienta perfecta de vizionare atat pentru copii, cat si pentru familiile acestora. Canalul TV dedicat va pastra cele mai bune programe ale blocului Disney Junior si in acelasi timp va introduce noi programe potrivite publicului existent si fidel.”
Disney Junior s-a lansat in EMEA din mai 2011 cu rezultate record si este acum disponibil in 109 tari, in 13 limbi, reprezentand 37 milioane de gospodarii in total. Datorita noului serial simbol, Jake si Piratii din Tara de Nicaieri, in saptamana lansarii, Disney Junior s-a situat pe prima pozitie in randul canalelor TV (cu abonament) pentru prescolari din punct de vedere al numarului de telespectatori unici in 4 din 5 piete mari din regiunea EMEA. In decembrie, Disney Junior s-a situat pe prima pozitie in randul canalelor pentru prescolari din punct de vedere al telespectatorilor unici in 7 din 11 piete (Germania, Franta, Spania, Suedia, Danemarca, Norvegia si Africa de Sud) si pe prima pozitie in randul canalelor cu abonament pentru prescolari in 9 din 11 piete (inclusiv Marea Britanie si Italia).*
De la lansarea in Romania a blocului de programe pe Disney Channel pana la finele anului (1 iunie – 31 decembrie 2011), Disney Junior a fost vizionat de 5.6 milioane de telespectatori 4 ani+ (27%), dintre care 1.3 milioane au fost copii cu varste intre 4-14 ani (60%) si 663.000 copii intre 4-9 ani (58%). Mai exact, Disney Junior a fost vizionat de 1 din 4 telespecatori si 3 din 5 copii din Romania. **
Disney Junior va avea premiera in Romania pe RCS & RDS pe 1 martie 2012. Pentru informatii suplimentare, vizitati http://www.disneyjunior.ro
Despre Disney Junior:
Noul brand centrat pe invatare, Disney Junior, reflecta legatura emotionala pe care generatii de consumatori o au cu povestile si personajele Disney, atat cele clasice cat si cele contemporane.
Programele Disney Junior ii invita pe parinti sa se alature copiilor lor pentru a trai experienta Disney cu povesti si personaje magice, muzicale si naturale, incorporand in acelasi timp teme specifice de invatare si dezvoltare create pentru copiii cu varste intre 2 si 7 ani. Serialele si animatiile Disney Junior combina inegalabilele povesti Disney si personajele indragite de copii cu procesul de invatare – matematica, limbi straine, nutritie si stiluri de viata sanatoase – precum si cu abilitatile sociale. Prin combinatia de programe de desene animate si actiune live, Disney Junior inspira invatarea prin joc, de la primele notiuni in domeniul matematicii si limbilor straine, la stiluri de viata sanatoasa, cu accent pe dezvoltarea sociala si emotionala. Noul canal celebreaza copilaria incurajandu-i pe copii sa rada, sa cante, sa danseze si, mai presus de toate – sa se distreze.
In prima etapa de dezvoltare a programelor, Disney apeleaza la experti in educatie si dezvoltarea copiilor care analizeaza toate premisele si scenariile inainte de a trece la etapa de dezvoltare propriu-zisa. Viziunea brandului Disney Junior a fost creata in stransa colaborare cu parintii si vizeaza ca intreg continutul sa fie aprobat de mamici.
Despre The Walt Disney Company in Europa, Orientul Mijlociu si Africa:
Compania Walt Disney (TWDC) este lider in domeniul divertismentului si media cu programe diversificate pentru familie si cinci segmente de activitate: parcuri si statiuni, divertisment televizat, retele media, produse de larg consum si grupul sau media interactiv.
TWDC Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) activeaza in regiune de peste 70 de ani, in peste 23 de tari si are peste 5.500 de angajati. Canalele Disney sunt disponibile in 29.6 milioane de gospodarii din Europa Centrala si de Est. Disneyland Paris s-a deschis in 1992 si este in prezent principala destinatie turistica din Europa. TWDC este un distribuitor major de film, printre succesele sale recente numarandu-se ‘‘Povestea Jucariilor 3’’ si ‘‘Alice in Tara Minunilor’’—ambele filme au inregistrat recorduri in regiune, contribuind cu peste 1 miliard de dolari la box-office la nivel global. Disney a fost primul studio din istorie care a atins acest record intr-un singur an. Compania este si un furnizor important de programe TV, distribuind seriale de televiziune marca Disney sau nu, printre care se numara serialele de succes ‘‘Desperate Housewives’’ care se situeaza in top 10 seriale americane difuzate in Franta, Germania, Italia si Marea Britanie. Exista 58 de canale marca Disney (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic si Toon Disney) in 23 de limbi din 118 tari care ajung in peste 76 milioane de case in regiunea EMEA. Gama variata de produse de consum Disney dezvoltate la nivel local sunt comercializate in magazine specializate si retaileri de masa, precum si in peste 100 de magazine Disney din Marea Britanie, Spania, Italia, Franta si Portugalia. Un nou concept de magazin, lansat recent in sapte orase din Europa, ofera o experienta unica si magica de cumparaturi de care se poate bucura intreaga familie.