Noul trend in frumusete, cel de iluminare a pielii, avanseaza si evolueaza cu viteza luminii, pe masura ce femeile aspira la cea mai noua expresie a tineretii: luminozitate, transluciditate si uniformitate. De fapt, ARTISTRY™ a facut un sondaj in randul femeilor din intreaga lume si a creat o noua gama de produse de frumusete si stralucire, vizand tocmai aceste repere. Rezultatul: IDEAL RADIANCE, un sistem de trei produse de stralucire, care functioneaza pe baza unei tehnologii speciale 3D, menita sa combata iritarea, aparitia hiper-pigmentarii si protectia mediului, oferindu-i pielii o stralucire remarcabila.
Iritarea pielii este aproape imposibil de evitat, fenomen amplificat de expunerea la raze ultraviolete, stres si chiar si imbatranire cronologica.
Industria de frumusete nu a dus lipsa, in ultimii 10 ani, de solutii care sa vizeze ridurile, insa, in prezent, principala grija, devenita aproape o obsesie la nivel mondial printre femei, o constituie tonurile inegale ale pielii, potrivit unui studiu efectuat in 2012 de compania de cercetari Mintel.
Previne. Trateaza. Protejeaza
Colectia IDEAL RADIANCE ™ abordeaza stralucirea pielii intr-o maniera holistica si cuprinzatoare. In colaborare cu laboratoarele din Asia si prestigiosul consiliu de consultanti stiintifici (Scientific Advisory Board – SAB), cercetatorii ARTISTRY™ au studiat in profunzime si au ajuns la o combinatie puternica de plante si tehnologie inovatoare de stralucire, pentru a calma pielea iritata, estompa petele si asigura o hidratare superioara si protectie impotriva factorilor care duc la pigmentare.
Perle de intelepciune
Prevenirea vine in forma unui amestec calmant de plante alese pentru beneficiile lor de restaurare a pielii: amestecul Multiflora ce contine margarete englezesti, muscate europene, iasomie, luminita de seara si salcam japonez. In plus, o formula extrem de concentrata de proteine din perle prezinta beneficii calmante avansate, ajutand la diminuarea petelor vizibile, precum si la reducerea depigmentarii.
Mai mult, un amestec special de seminte de chia si extract de rodii, crescute si recoltate in fermele sustenabile Amway, trateaza petele intunecate si ajuta la estomparea lor, contribuind la uniformizarea tonului pielii.
Ultimul pas implica hidratare si protectie impotriva numerosilor factori care provoaca iritatia pielii. Pentru a atinge acest obiectiv, este folosita o tehnologie 3D de iluminare, care presupune implementarea a trei ingrediente puternice, pentru a oferi calmare, stralucire si hidratare, in adancimea pielii, printr-un sistem special de lipozomi. Aceste ingrediente includ: extract calmant de lemn dulce, ferment de cireste acerola, un agent de stralucire a pielii si Ceramida 3, o lipida naturala proprie pielii, care ajuta la hidratare.
Performanta radianta – rezultatele testelor clinice
Esenta pentru luminozitate ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ este un produs fin si concentrat, cu absorbtie rapida, ale carui ingrediente active confera tenului hidratare si stralucire, lasandu-l curat, uniform si luminos. 76% dintre femeile care au testat produsul au confirmat ca esenta pentru luminozitate ARTISTRY IDEAL RADIANCE le-a ajutat sa obtina un ten mai radiant in numai doua saptamani, in timp ce 97% dintre femeile care au testat produsul au putut observa un ten mai radiant in mod vizibil in numai patru saptamani *
Formula concentrata a corectorului pentru imperfectiuni ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ actioneaza asupra petelor inchise la culoare ale epidermei si zonelor depigmentate, pentru a dezvalui un ten mai uniform si mai radiant. Dupa numai patru saptamani, 82% dintre femeile care au testat produsul au confirmat reducerea hiperpigmentarii. 97% dintre femeile care au testat produsul au obtinut un ten mai luminos si mai stralucitor in mod vizibil ?i masurabil dupa numai 12 saptamani. *
Crema intens hidratanta pentru luminozitate ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ ajuta la uniformizarea tenului, conferindu-i un aspect mai luminos si refacandu-i bariera naturala de hidratare. Dupa numai opt saptamani, 84% dintre femeile care au testat produsul au precizat ca aspectul tenului lor este mai uniform, devenind cu pana la 131% mai hidratant, dupa numai 15 minute, efect ce dureaza opt ore.*
*Atunci cand este folosit ca parte integranta a ARTISTRY IDEAL RADIANCE Power System
De unde poate fi achizitionata
Gama de produse ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ se lanseaza oficial in Romania pe 24 Aprilie 2014 si poate fi cumparata prin intermediul celor 40.000 de Intreprinzatori Amway din Romania.
###
Despre ARTISTRY™
Marca ARTISTRY™ se numara printre primele cinci cele mai vandute marci de produse premium de ingrijire a tenului* din lume. Infiin?ata in 1958 de o echipa de antreprenori, so? ?i so?ie, portofoliul ARTISTRY prezinta produse avansate de ingrijire a tenului dezvoltate cu tehnologii noi ?i ingrediente din plante patentate, vizand semnele biologice ?i ambientale de imbatranire pentru barba?i ?i femei deopotriva, alaturi de colec?ii de culori clasice ?i sezoniere pentru fa?a, ochi ?i buze. Formulele superioare reflecta studiile de cercetare globale, dezvoltarea ?i asigurarea calita?ii realizate de o re?ea de peste 900 de oameni de ?tiin?a ?i coordonate de o comisie de consultan?i ?tiin?ifici ?i academici – care lucreaza impreuna pentru a impinge limitele frumuse?ii. Produsele ARTISTRY™ sunt comercializate prin intermediul a peste 3 milioane de Intreprinzatori AMWAY in peste 100 de ?ari ?i teritorii in intreaga lume.
*Sursa Euromonitor International Limited. www.euromonitor.com/amway-claims
Despre Amway
Amway este liderul mondial in vanzari directe, conform Direct Selling News Global 100. Fondata in 1959 de catre antreprenorii Rich DeVos si Jay Van Andel, cu sediul in Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, Amway ofera consumatorilor produse si oportunitati de afaceri sustinute de o retea globala de agribusiness, productie, logistica si aprovizionare. Peste 900 de cercetatori, ingineri si tehnicieni lucreaza in 75 de centre specializate in cercetare si controlul calitatii la nivel mondial pentru a asigura dezvoltarea produselor Amway si pentru a crea o cultura a excelentei stiintifice. Marcile Amway cu cele mai mari vanzari sunt reprezentate de vitaminele, mineralele si suplimentele alimentare NUTRILITE™, produsele de ingrijire a pielii ARTISTRY® si sistemele de tratare a apei, eSpring®. Pentru mai multe informatii despre companie, vizitati globalnews.amway.com.
In 2013, compania a inregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Amway este prezenta in peste 100 de tari si are 21.000 de angajati. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Intreprinzatori. Pentru nouta?i privind compania, accesati globalnews.amway.com.