fbpx

Campaniile sociale pentru femei, premiate la a doua editie CSR4WOMEN

de

AVON Cosmetics Romania a organizat joi, 12 iunie 2014, cea de-a doua editie a conferintei CSR4WOMEN, primul eveniment din Romania dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, ce reuneste specialisti din departamentele de CSR ale unor companii implicate in astfel de proiecte, dar si numeroase personalitati publice.

Organizat sub forma unei conferin?e cu gala de premiere, evenimentul promoveaza respectul de sine, frumuse?ea ?i sanatatea femeilor ?i drepturile acestora. CSR4WOMEN inseamna recunoa?terea na?ionala a campaniilor, proiectelor ?i personajelor care sunt alaturi de femei, prin sus?inerea lor.

Tema celei de-a doua editii CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul si parteneriatul intre companii, organizatii si mass media; Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania & Republica Moldova) si Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon Romania) lansand oficial platforma www.doneazacuavon.ro, prima platforma Avon de crowdfunding din lume: “Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie sa urmeze trei pasi, respectiv: intra pe platforma, inscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor sa il sustina; achizitioneaza un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comanda online si ulterior inscriu codul de donatie de pe ambalajul acestuia in pagina proiectului inscris sau ales.” a precizat Raluca Kisescu. Tot in cadrul evenimentului, reprezentanti ai companiilor private au prezentat programe de protectie si ajutorare dedicate victimelor violentei domestice si de consiliere pentru pacientii oncologici (BGS, ING Asigurari de Viata, BCR, Unicredit Tiriac Bank).

Evenimentul a fost transmis live pe site-ul responsabilitatesociala.ro si presarat cu momente artistice oferite de Alexandra Usurelu.

Lansarea Programului de Finan?are Avon
Prin Programul de Finan?are, Avon sprijina ini?iativele organiza?iilor neguvernamentale ?i ale institu?iilor publice ?i private din domeniul sanata?ii ?i serviciilor sociale. Organizat sub forma unui concurs de proiecte, programul are ca scop depistarea precoce, interven?ia ?i recuperarea in cazul cancerului la san, precum ?i spriijinul adresat victimelor violen?ei domestice.
Runda de finantare proiecte pentru sanatatea sanilor are o valoare totala de 50,000 de dolari, suma cu care vor fi sustinute doua proiecte, unul in valoare de 15.000 $ si celalalt in valoare de 35.000 $; acelasi sprijin este oferit si proiectelor pentru victimele violentei domestice. Formularele de aplicatie, impreuna cu anexele obligatorii, se depun pe platforma www.avon.grantwizard.ro pana in 15 august.

Premiile CSR4WOMEN
Devenite deja o traditie, premiile oferite in cadrul CSR4Women sunt o recunoastere a eforturilor persoanelor publice care se implica in cauze sociale si care contribuie decisiv la succesul unor astfel de actiuni.
Anul acesta, premiile de excelenta au fost acordate Andreei Raducan (pentru educarea unei noi generatii de sportive), Paulei Herlo (pentru jurnalism social si implicare in domeniul sanatatii) si lui Vlad Petreanu (pentru jurnalism social si cel mai bun blog de opinie).

Tot in cadrul conferintei, Razvan Diratian (Director General Avon Romania&Moldova) impreuna cu Sorin Tranca (Friends Advertising) au acordat bursele Superscrieri, proiecte jurnalistice pe tema violentei domestice, sprijinite de Avon. „Prin Bursele Superscrieri Avon, ne dorim sa facem cunoscut faptul ca sustinem jurnalismul de calitate, jurnalismul documentat, ce reflecta realitatea, oricat de neplacuta e ea. Iar violenta domestica ESTE o realitate. Ordinul de protectie si antecedentele penale SUNT o realitate.” Raluca Kisescu.
Cele trei proiecte sustinute de Avon sunt Ordinul de protectie. Instrumentul victimei sau al agresorului?, proiect propus de Lina Vdovii si George Popescu, doi jurnalisti independenti care au fugit de unde au putut pentru a face presa onest si cu responsabilitate. Echipa formata din Elena Stancu & Cosmin Bumbu? de la Esquire Romania, cei care lucreaza la un multimedia despre cultura romanilor de a-i educa pe copii prin violenta si care anul trecut s-au mutat intr-o autorulota si calatoresc prin Romania in cautare de povesti vor realiza ancheta Fara antecedente penale. Al treilea proiect sustinut este al celor care cred cu tarie ca un jurnalist care intra intr-un subiect greu sau dureros poate aduce mai departe catre cititori mai mult decat compasiune. Poate aduce toleranta, empatie si dorinta de a te schimba sau de a schimba o particica din lumea in care traiesti: Ana Maria Ciobanu , Oana Sandu si Solène Cesbron pentru proiectul Harta violen?ei domestice.

Despre AVON
AVON Cosmetics Romania este lider pe pia?a cosmeticelor din Romania incepand cu anul 2002, pastrandu-?i aceasta pozi?ie de atunci ?i pana in prezent.
De peste 12 ani, Avon Cosmetics Romania prin Campania pentru Sanatatea Sanilor si Campania Respectului lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice prin finantarea programelor destinate informarii si educarii femeilor din Romania si achizitionarea de echipamente medicale pentru a asigura ingrijire de calitate pentru pacientii diagnosticati cu cancer la san. In tot acest timp, compania a donat 2,7 milioane de dolari, iar 8 centre oncologice au fost dotate cu echipament medical de ultima generatie.
Pentru mai multe informa?ii, va rugam accesa?i website-urile campaniilor CSR AVON: www.avoncampaniisociale.ro.

  • Credit: Mihnea Ratte
  • Title: https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography

 

Tag-uri:
·
Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *