fbpx

“De ce suntem obsedati de anti-imbatranire?” Jamie Lee Curtis critica America pentru lupta impotriva trecerii timpului

de

Actrita Jamie Lee Curtis a starnit un val de comentarii pe site-ul ziarului Huffington Post, unde a publicat un editorial in care critica societatea americana pentru lupta obsesiva impotriva imbatranirii.

Distribuie:
  •
  •
  •
  •
  •
  •
  •
  •
  •
  •
“Sunt ingrozita de faptul ca termenul pe care il folosim atunci cand vorbim despre imbatranire este <anti>. Imbatranirea este la fel de naturala ca si finetea si parfumul unui bebelus. Imbatranirea este evolutia umana in cea mai pura forma a sa. Moartea, taxele si imbatranirea”, scrie actrita in varsta de 53 de ani. Jamie Lee Curtis este de acord ca femeile trebuie sa se ingrijeasca si sa se mentina intr-o forma cat mai buna, insa crede ca lupta impotriva imbatranirii a devenit o sursa permanenta de insatisfactii pentru reprezentantele sexului frumos. “Cu totii o sa imbatranim, o sa ne tranformam, o sa traversam aceasta etapa. Toti, daca avem noroc sa trecem cu bine prin viata asta grea”, mai adauga actrita. “Suntem parte din lantul stramosilor nostri, fie ca ne place sau nu. Acestea sunt adevaruri de sarbatorit, iar in alte tari, ele chiar sunt celebrate. Termenul <mai batran si mai intelept> este aprobat peste tot, numai aici nu. In America, sarbatorim tineretea, cu toate indiscretiile si nebuniile ei. Ne uitam la fotografii vechi si ne intrebam de ce nu ne mai ridicam la acel nivel”, spune Jamie Lee Curtis. In incheierea editorialului sau, vedeta americana indeamna barbatii sa-si iubeasca femeile, indiferent de varsta lor. “Barbati, onorati-va femeile. Spuneti-le ca sunt frumoase si aratati-le ca nu le mintiti. Prin comportamentul vostru, deveniti un model pentru baietii tineri, care sa invete astfel care sunt modurile potrivite in care pot vorbi despre femei”.
Articolul actritei a creat controverse, unii cititori fiind de parere ca nu e nimic in neregula cu faptul ca femeile au devenit tot mai preocupate de felul in care arata si ca fac eforturi sa arate cat mai bine, chiar si la varste inaintate.
Distribuie:
  •
  •