fbpx

Ediția a zecea a DHL Carpathian Marathon powered by MPG este SOLD OUT!

de

Ediția cu numărul 10 a DHL Carpathian Marathon powered by MPG este SOLD OUT datorită celor peste 1.500 de alergători care și-au exprimat deschis dorința de a trăi LIVE experiența din inima Carpaților alături de noi, sâmbăta aceasta, pe 22 iunie, la Cheile Grădiștei, Fundata!

Traseele de o frumusețe răvășitoare, abordate în premieră de o competiție de alergare în România, implică sute de ore de muncă de pregătire. Peste 50 de autovehicule, camioane, ATV-uri și alte mașini de intervenție fac parte din logistica de implementare a evenimentului.

Tradusă în cifre, ediția a 10-a a DHL Carpathian Marathon powered by MPG înseamnă, în total, peste 7.000 de ore de muncă ale unei echipe formate din peste 140 de persoane care vor fi prezente atât la eveniment, cât și pe traseu. Informații despre curse, precum și hărțile cu trasee, se regăsesc aici: https://www.maratondhl.ro/prezentarea-evenimenului

Startul pentru probele de Maraton (42 km), Semimaraton (21 km) și Ștafetă (7 km) se va da la 10:30, 10:31, respectiv 10:32 chiar din Race Village, Crosul Copiilor urmând să fie după-amiază, la ora 16:30. De altfel, toți cei prezenți vor putea participa la sesiunea de încălzire dinaintea cursei, programată la 10:20, și vor avea ocazia să participe la activități sportive alături de sportivii paralimpici, cu prilejul Zilei Sportului Paralimpic. În cadrul acestei acțiuni, cei care se vor înscrie la toate cele cinci activități sportive, tenis de masă, tir cu arcul, tenis de câmp, blind football și goalball, vor participa la o tombolă cu premii. Programul complet al întregii zile se găsește aici: https://www.maratondhl.ro/program-maraton-montan.

Amintim că pregătirea tuturor participanților pentru acest tip de eveniment este esențială. Alergătorii trebuie să acorde atenție stării lor fizice, detaliilor tehnice, cu privire la zona de Start / Finish, de pe traseu, dar și echipamentului de alergare necesar în cursă. Toți concurenții vor avea acces la punctele de alimentare și de nutriție amenajate atât în Race Village, cât și pe trasee. Ei sunt încurajați să descarce și să citească Race Guide-ul competiției, care prezintă toate informațiile despre eveniment și curse, servicii sau logistică, inclusiv detalii tehnice exclusive. Acesta poate fi accesat aici: https://www.maratondhl.ro/antrenament-nutritie-alergare

 

Pe 22 iunie, alături de participanți se vor afla și o parte dintre susținătorii evenimentului. Constantina Diță, Dragoș Bucurenci, dr. Șerban Damian și Carmen Albișteanu vor alerga la Semimaraton, în timp ce Mihai Morar și Otniela Sandu vor face echipă cu Daniel Kearvell, în proba de Ștafetă. Gabriela Szabo și Chef Simona Pope vor fi prezente la zona de Start / Finish pentru a-i susține și încuraja pe concurenți pentru eforturile depuse.

 

Ediția 2019 a DHL Carpathian Marathon este organizată în parteneriat cu MPG România, lider de piață pe segmentul sportului de masă: „De peste 21 de ani, MPG conectează branduri importante cu comunitățile de sportivi amatori prin sponsorizări, consultanță și un PR specializat, prin servicii de logistică și management sportive. DHL Carpathian Marathon este un proiect unic care pune în lumină valorile sportului și forța acestuia de a aduce oamenii împreună și de a ajuta. Ne bucurăm că facem parte din echipa de implementare” (Tudor Mocuța, Event Director MPG).

Toate detaliile despre eveniment sunt disponibile pe site-ul www.maratondhl.ro și pe pagina Facebook DHL Maraton.

Evenimentul este susținut de sponsorii Barilla, Generali, Medlife și Goldnutrition, și îi are ca suporteri pe Alka, La Vitta, Buff Romania, Terapie prin mișcare, Julius Meinl, Cristim, 4×4, Recosport, Orlandos, Torockoi, Temad, Organic India, Ruvix, B-Live, Answer, Easy Plast, Porsche Inter Auto Romania, Omniperform, Runningwarehouse, Iris Broadcast Services, Arla Protein și Cheile Grădiștei. Boomerang este partener oficial pentru Crosul Copiilor, Banca Transilvania se alătură ca sponsor principal al acestei curse, iar Lego și Napolact, ca sponsori. Companiile Design, Polach, Bachmann, Vora Invest, i-Body România, Fundația Conservation Carpathia și Smile Expert susțin echipele de voluntari care aleargă pentru cauza evenimentului.

Ziua Sportului Paralimpic are sponsori pe Suunto, IAR și Herbagetica, iar partenerul oficial al acestui eveniment este Kaufland Romania: „Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia Kaufland România, iar sănătatea este unul dintre pilonii de investiție comunitară. Compania se implică în proiecte care provează atât sportul și mișcarea, cât și grija pentru sănătate a fiecărei persoane”.

Le transmitem mulțumiri autorităților: Parcul Național Piatra Craiului, Romsilva, Centrul Romania – CSTP, Convenția Carpatica, Consiliul Județean Brașov, Fundația Conservation Carpathia și Ministerul Tineretului și Sportului pentru suportul și facilitățile oferite evenimentului, dar și partenerilor: Comitetului Național Paralimpic, RoClubMarathon, Centrul SuperFit și Let’s Do It Romania, și Bucharest International 10K, Brașov Marathon, Maratonul Internațional Brașov și Elite Running, ca evenimente partenere.

Le mulțumim partenerilor media care s-au alăturat evenimentului și ne susțin în campania de promovare: Radio ZU, News.ro, Telekom Sport, Adrenallina, Business Review, Business Cover, Sunt-în-formă.ro, 4run.ro, Alerg.ro, Brașov TV, Ziarul de Sport, FitReport și GOKID.ro.

DHL Carpathian Marathon powered by MPG este un eveniment de alergare montană de top în România, aflat la a X-a ediție, la care pot participa atât sportivii, persoanele competitive, cât și simplii iubitori de alergare, inclusiv copiii. Prima ediție a avut loc în 2005, iar de atunci, el s-a impus ca un eveniment de notorietate, cu peste 8.200 alergători și aproape 500 de companii care au decis să se alăture cu echipele la start. Traseele unice, componenta caritabilă, complexitatea evenimentului, impactul generat asupra pasionaților de sport și asupra tinerilor fac din acest eveniment unul de top. Componenta socială este, an de an, parte a DHL Carpathian Marathon powered by MPG, iar suma strânsă din taxele de participarea fost redirecționată către cauza susținută. Până acum, fondurile acumulate depășesc 142,000 de euro și au fost donate ONG-urilor: Fundația Hospice Casa Speranței, Asociația Noi Orizonturi – Familia, Fundația Light Into Europe, Salvați Copiii România şi Comitetul Naţional Paralimpic. Ediția din acest an este a cincea consecutivă în care DHL Carpathian Marathon powered by MPG susține Comitetul Național Paralimpic.

Despre MPG România

MPG este lider de piață pe segmentul proiectelor sportive adresate practicanților amatori. Coordonează peste 700 de evenimente sportive pe an, în 70 de orașe. MPG implementează 4 sisteme naționale de sport care formează comunități cu peste 100.000 de practicanți amatori: tenis – www.tenispartener.rowww.tenis10.ro, ciclism – www.ridersclub.ro, alergare – www.runfest.roun sistem de competiții pe 10 discipline sportive, în București, accesat de peste 200 de companii – Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro și evenimentul internațional de MTB – www.carpathianmtb.ro/ro/. În ultimii 10 ani, MPG a implementat peste 5.300 de evenimente sportive la nivel național și a lansat campanii de comunicare împreună cu mass-media specializate. Detalii despre MPG se găsesc pe: www.mpg.com.ro.

DHLThe logistics company for the world

DHL is the leading global brand in the logistics industry. Our DHL family of divisions offer an unrivalled portfolio of logistics services ranging from national and international parcel delivery, e-commerce shipping and fulfillment solutions, international express, road, air and ocean transport to industrial supply chain management. With about 360,000 employees in more than 220 countries and territories worldwide, DHL connects people and businesses securely and reliably, enabling global trade flows. With specialized solutions for growth markets and industries including technology, life sciences and healthcare, energy, automotive and retail, a proven commitment to corporate responsibility and an unrivalled presence in developing markets, DHL is decisively positioned as “The logistics company for the world”.

DHL is part of Deutsche Post DHL Group. The Group generated revenues of more than 60 billion euros in 2017.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.