Exercitii de tip fitball pentru un abdomen plat

de

Ce poti face atunci cand colacelul de grasime din jurul taliei te da de gol, atragand atentia asupra faptului ca te-ai ingrasat? Incearca o serie de exercitii fizice care sa contribuie la tonifierea abdomenului si la reducerea stratului de grasime. Recomandarea mea este fitball-ul, un tip de exercitiu fizic in care rolul principal il are mingea. De ce fitball? Pentru ca exercitiile de acest tip sunt foarte eficiente, solicitante dar si amuzante.

Ce este nou la acest tip de exercitii?
Faptul ca lucrezi exclusiv cu o minge speciala, de mai mari dimensiuni, executand numeroase si complexe exercitii, de cele mai multe ori acompaniata de muzica. Exercitiile difera in functie de grupa de muschi pe care vrei sa o lucrezi si de intensitatea antrenamentului.
Astfel, exercitiile pentru tonifierea abdomenului efectuate cu ajutorul fitball-ului fac parte din programe de intretinere corporala, de tonifiere si de slabit.
Exercitiile pentru abdomen, care constau in ridicari de trunchi, indoiri laterale, ridicari si rasuciri ale trunchiului, ridicari simultane si alternative ale bratelor si picioarelor, trebuie efectuate de cel putin 3 ori pe saptamana. Se pot face si zilnic, daca timpul iti permite. Este bine sa repeti fiecare exercitiu de 15-30 de ori, iar primele rezultate le vei vedea in aproximativ 30 de zile.
Cititi continuarea acestui material la http://doctor.info.ro/exercitii_de_tip_fitball_pentru_un_abdomen_plat.html

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *