Andreea Berecleanu, Irina Florea, Corina Barladeanu, Virgil Iantu si Catalin Botezatu au pasit si au stralucit pe covorul rosu de la Cannes, la invitatia lansata de compania Pernod Ricard România.
Chivas Regal, partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes pentru al treilea an consecutiv, a avut placerea sa gazduiasca personalitatile din România impreuna cu alte 170 de vedete internationale reunite pentru cea de-a 64-a editie a celui mai important eveniment cinematografic si monden de pe Riviera Franceza.
Cunoscut ca brandul care a sustinut intotdeauna productiile cinematografice la nivel mondial, Chivas Regal i-a ales anul acesta ca purtatori ai mesajului campaniei “Modern gentlemen” pe Catalin Botezatu si Virgil Iantu. Iar cum un gentleman nu este complet fara o prezenta feminina placuta in preajma lui, echipa a fost intregita de stralucirea si eleganta Andreei Berecleanu, a Irinei Florea si a Corinei Bârladeanu.
Andreea Berecleanu, Virgil Iantu, Corina Bârladeanu, Irina Florea si Catalin Botezatu au stat in celebrul hotel Martinez, alaturi de celebritati precum: Pedro Almodovar, Dev Patel, Gwen Stefani, Jane Fonda, Antonio Banderas si Patrick Dempsey.
Vedetele din România s-au remarcat inca de la sosirea la Cannes si au fost printre cele mai stralucitoare prezente de pe covorul rosu, fiind in permanenta in lumina reflectoarelor.
Irina Florea a purtat cu stil o creatie superba a designerului Catalin Botezatu in timp ce rochia Corinei Bârladeanu semnata de Ingrid Vlasov a impresionat prin fluiditate si rafinament. Andreea Berecleanu a optat pentru o piesa din colectia casei de moda Valentino, cu care a facut senzatie pe red carpet.
Sejurul a inceput cu accesul invitatilor la Chivas Salon, unde celebritatile noastre au avut prilejul de a fi rasfatate alaturi de staruri precum Claudia Schiffer si Milla Jovovich. Dupa accesul domnilor la Chivas Gentleman’s Quarter si survolarea Rivierei Franceze cu elicopterul, oaspetii au fost delectati cu mâncaruri alese in restaurantele din La Croisette.
Echipa din România a avut bucuria de a se intâlni pe covorul rosu cu regizorul Radu Mihaileanu, caruia i-au urat succes pentru vizionarea filmului sau ce urma sa aiba loc a doua zi. De asemenea, Andreea Berecleanu a avut placerea sa il intervieveze pe Catalin Mitulescu, al carui film, Loverboy, a primit numeroase laude si aplauze in cadrul Festivalului. Discutiile cu regizorul si actorii principali despre subiectele abordate in film si importanta nominalizarii intr-o competitie prestigioasa a fost savurata de catre invitatii nostri, care au avut timp si pentru o scurta sesiune foto cu acestia.
Inaintea participarii la premiera filmului Drive, unul dintre preferatele publicului, realizat in regia lui Nicolas Winding Refn, oaspetii Pernod Ricard au cinat la Palm d`Or, restaurant din categoria 2 stele gastronomice Michelin unde au avut onoarea sa deguste Chivas Regal 25 ani, chiar in prezenta brand ambassador-ului.
After-party-ul a avut loc la Chivas House, situat pe plaja Chérie Chéri, chiar in inima „La Croisette”, o locatie cu un suflu modern, creativ si inspirational, unde au fost prezentate lucrarile faimoasei agentii Magnum Photos, pentru care lucreaza cei mai apreciati fotografi la nivel mondial. Aceasta expozitie a prezentat in imagini inedite initiativa asociatiei Film Aid.
“Onoarea si succesul sunt principalele atribute care trasnforma gentleman-ul modern intr-o adevarata legenda. Ma bucur ca am fost invitat sa particip la acest Festival care inseamna un mix perfect de lux si farmec, la fel ca un scotch whisky de 25 de ani”, a povestit Virgil Iantu, Brand Ambassadorul in Romania Chivas Regal.
In ceea ce priveste experienta unei prezente feminine la Cannes, Andreea Berecleanu afirma: “Am petrecut clipe magice la Festivalul de Film de la Cannes. Am pasit pe covorul rosu, am intâlnit nume mari ale cinematografiei mondiale, m-am bucurat de saloanele Hotelului Martinez. Unicitatea acestei experiente poarta amprenta Chivas Regal, un nume strâns legat de lux si traditie.”
„Cannes-ul reuneste personaje remarcabile din lumea filmului intr-un festival care imbina glamour-ul si legenda, valori care se regasesc de asemenea in esenta brandului Chivas Regal. Insa anul acesta am ales sa subliniem importanta actiunilor noastre dincolo de valoarea lor materiala. Astfel, cruciada Chivas Regal de a duce mai departe mesajul “Modern gentlemen” sta si in sponsorizarea fundatiei FilmAid, care transpune idealurile noastre in realitate. Prin aceasta alaturare Chivas ofera o dovada reala de prezenta in lumea filmului, ducând operele artistice de cinema in zonele defavorizate ale lumii”, a declarat Irina Florea, Brand Manager Pernod Ricard România.
Catalin Botezatu a purtat un costum Georgio Armani, accesorizat cu camasa Catalin Botezatu si pantofi Carlo Pignatelli, designerul a mers pe celebrul red carpet alaturi de Irina Florea, care a impresionat audienta cu rochia extrem de eleganta, din cea mai recenta colectie Catalin Botezatu, „Black Gold”. Catalin Botezatu a participat apoi la un after-party organizat la Hotel Martinez la care au ajuns si celebrii Robert De Niro, Sean Penn si Claudia Schiffer.
La Cannes, Catalin Botezatu a fost parte importanta a ceremoniei Fashion TV Most Liked Model Awards 2011.
Nu doar pentru ca a prezentat cea mai recenta colectie in direct, in fata a zeci de milioane de oameni din toata lumea, ci si pentru ca doi dintre manechinii lui au concurat la titlul de „Cel mai bun manechin masculin”. Alex Stanciu a castigat acest premiu iar trofeul l-a primit din mainile Ivanei Trump, fosta partenera de viata a celebrului Donald Trump.
Prezentarea lui Catalin Botezatu a fost transmisa in peste 80 de tari iar printre telespectatorii show-ului s-au numarat si producatorii Ceremoniei de Decernare a Premiilor Emmy.
Acestia i-au contactat pe organizatorii Fashion TV Awards si le-au propus ca anul viitor Catalin Botezatu sa aiba o prezentare de moda la petrecerea principala Emmy la care vor lua parte cei mai mari actori de la Hollywood.
Chivas Regal este un brand din portofoliul companiei Pernod Ricard, având vânzari de 4,2 milioane de cutii de 9L anual, in peste 200 de tari (mai mult de o sticla vânduta la fiecare secunda) – cea mai mare cifra de afaceri din toate timpurile. Chivas Regal a atins o puternica performanta globala – numarul 1 in Europa si Asia, cu o crestere dinamica in Europa de Est, America de Sud si majoritatea pietelor in crestere.
Gama Chivas Regal reprezinta chintesenta stilului, valorii si exclusivismului si include Chivas Regal cu vechime de 12, 18 si 25 ani.