Cinci accounti si un copywriter de la pastel se numara printre absolventii celei de-a treia editii a programului derulat de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA). Astfel, Andreea Oprea – organized account, Alma Ghiulea – dynamic account, Madalina Ivan – positive account, Andreea Mirica – magnetic account, Ruxandra Margoi – involved account si Ciprian Sava – sparkling copywriter au primit la finalul cursului, in urma unui examen complex, European Advertising Certificate. Aceasta certificare reprezinta o confirmare a cunostintelor acumulate si o baza recunoscuta pentru viitoarele lor cariere in publicitate.
Programul s-a desfasurat online si a cuprins 6 module bine structurate: Advertising & Communication in Context, Understanding Client Business, Client, Creative & Media Briefs, Creativity and Creative Development, Understanding Media Channels, Implementing Creative Ideas. Cei sase au primit suportul Ioanei Mucenic, visionary managing partner and head of strategy pastel, care a organizat traininguri interne intensive inaintea examenului propriu-zis si chiar a dat examenul alaturi de ei, din solidaritate si pentru a-i motiva.
“Pentru noi, este extrem de important sa evoluam, sa invatam permanent lucruri noi. Intregul proces a fost un efort de echipa, iar rezultatul este, bineinteles, cel asteptat. De fapt, aceste certificari nu fac decat sa confirme faptul ca avem o echipa grozava la pastel, o echipa pregatita in orice momentul sa accepte provocarile, inclusiv cele venite de la clienti, si sa le transforme in proiecte de succes, indiferent ca vorbim de proiecte locale sau regionale”, spune Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy pastel.
Anul acesta, la cea de-a treia editie a programului European Advertising Certificate, au participat 250 de tineri profesionisti din agentiile membre ale Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA) din Europa, Orientul Apropiat si Africa. Avand o experienta de maximum 2 ani in industrie, acestia au avut ocazia de a intelege in profunzime publicitatea si modul in care functioneaza. La finalul cursului online, examenul s-a desfasurat simultan in toate tarile participante. In Romania, programul este sustinut de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).
O alta provocare lansata de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare este reprezentata de EACA International Advertising Summer School, desfasurata la Roma in perioada 7-11 iulie 2014. Madalina Ivan, positive account, va reprezenta agentia pastel la aceasta scoala de vara. Astfel, timp de o saptamana, ea va participa la seminarii ale unor specialisti din industria comunicarii, pentru ca, ulterior, sa lucreze pe un brief real, impreuna cu participanti din diferite tari. La final, Madalina va primi EACA International Summer School Certificate.
In industria advertisingului, ca in orice alta industrie, dezvoltarea profesionistilor este foarte importanta, iar participarea la conferinte nationale si internationale, trainingurile interne si externe si cursurile de specialitate au un rol esential in acest sens. “Suntem o agentie independenta, deci nu beneficiem de know-how-ul unei retele”, a spus Dana Nae Popa, realistic managing partner&business developer pastel. “De aceea, investim semnificativ in dezvoltarea profesionala a echipei, care, in ultimii doi ani, a devenit o prioritate de business pentru noi”, a incheiat Dana.
****
Despre pastel
pastel este agentia de comunicare integrata specializata in crearea de experiente de brand. Compania a fost infiintata in 2006 de catre Ioana Mucenic si Dana Nae Popa, la vremea respectiva studente in ultimul an. Agentia a crescut organic avand in prezent 30 de angajati si o cifra de afaceri care depaseste 1 milion de euro. 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza, iar, pentru acestia, agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente), cat si servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local si regional). Portofoliul sau este variat, cuprinzand clienti precum AVON Cosmetics Romania, Bonduelle, Colgate-Palmolive, Dacia, Henkel, JTI, kika, Mondelez (Barni, Belvita, Halls, Jacobs, Milka, Poiana, Tuc), Nissan, Royal Canin, Reckitt Benckiser, Renault, Syngenta, Tenaris Silcotub. La acestia se adauga campania sociala Sport pentru Viata, cel mai longeviv proiect al companiei.