fbpx

Știm familiile de români din interior! O campanie manifest pentru familie, de la Arctic

de

Familia este cea care ne aduce și ne ține aproape.

Familia este cea în care învățăm să ne bucurăm de fapul că suntem unici și să profităm de fiecare moment petrecut împreună.

Familia este locul în care învățăm să ne arătăm emoțiile.

Familia este cea în interiorul căreia trăim adevăratele momente de acasă.

Familia nu este despre perfecțiune, ci despre fericire.

Arctic, cel mai iubit brand românesc de electrocasnice*, consideră familia drept una dintre cele mai importante valori ale fiecăruia dintre noi. Anul acesta, Arctic reamintește această idee printr-o nouă campanie de comunicare „Știm familiile de români din interior”, o campanie care vorbește despre emoția momentelor petrecute în familie și despre cum poți transforma rutina de acasă în amintiri de suflet.

Anul trecut, Arctic a discutat cu peste 1000 de români pentru a înțelege mai bine ce îi face unici și cum își definesc aceștia cu adevărat fericirea de acasă, atunci când își petrec timpul cu familiile lor. Noua campanie Arctic îi aduce în prim-plan pe eroii fiecărei familii, care reușesc de fiecare dată să transforme un simplu moment într-unul … ca acasă, acela care ajunge să ne definească și să ne ofere repere pe tot parcursul vieții.

Campania „Știm familiile de români din interior” reamintește faptul că fericirea nu ține de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei și a momentelor pe care le trăiesc împreună, acasă. Familia este în continuă schimbare și astăzi fiecare membru se implică și are un rol în ceea ce definește viața de acasă. Bucătăria este locul în care se adună tot mai des, iar treburile casnice sunt realizate împreună și de aceea devin mai puțin funcționale și mai mult emoționale, apropiindu-i tot mai mult pe membrii familiei.

Timpul petrecut acasă a devenit aspirațional. Este despre a face totul împreună, despre implicare și despre crearea unor amintiri frumoase.

Arctic este brandul aflat cel mai aproape de familiile din România, brandul care cunoaște obiceiurile și tradițiile fiecărei familii, chiar din interior, majoritatea familiilor din România folosind electrocasnice Arctic*.

Arctic este și unul dintre cele mai longegive branduri românești, fiind alături de familiile din România de peste 45 de ani și totodată, brandul de electrocasnice de care consumatorii români se simt cel mai atașați.

*Ipsos Research, 2015

 

Categorii:
Life

Comentarii

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *