fbpx

Casa di Peroni își deschide porțile – o stare de spirit italiană în Bucureşti

de

Casa di Peroni se întoarce și vă invită să descoperiţi un colţ de Italia chiar în inima Bucureştiului, la cea de-a patra ediție a restaurantului pop-up. Anul acesta, #CASADIPERONI este găzduită de către restaurantul Roberto`s, un loc cunoscut şi apreciat pentru specificul italian și pentru atmosfera ce te duce cu gândul la Italia.

 

Casa di Peroni da Roberto`s  – Calea Victoriei nr. 104 – își deschide porțile în perioada 18 Octombrie30 Noiembrie 2018 și își așteaptă oaspeții în fiecare zi, începând cu ora 18:00, cu o serie de momente inspirate din stilul italian apreciat la nivel internaţional.

 

În această toamnă, #CASADIPERONI aduce în prim plan conceptul “La Grande Italia”, starea de spirit italiană, prezentă şi inspirată în întreaga lume de Peroni Nastro Azzurro. Recreată în Casa di Peroni da Roberto`s prin şapte trăsături specifice italienilor: viaggio – ce reprezintă frumuseţile Italiei şi te inspiră să te conectezi la cultura locală, cucina italiana – una dintre cele mai apreciate bucătării, dolce far niente – momentul de relaxare îndrăgit de italieni, la bella figura – exprimată prin artă, fashion sau design, amici – plăcerea de a îţi petrece timpul alături de cei dragi, musica şi fiesta – petrecerile acompaniate de muzică live, La Grande Italia reprezintă şi berea premium italiană numărul 1 în lume*, Peroni Nastro Azzurro.

 

Ne bucurăm să dăm startul unei noi călătorii prin Italia, la cea de-a patra ediție Casa di Peroni. În fiecare an încercăm să aducem în faţa publicului elemente caracteristice stilului italian, iar Casa di Peroni este oportunitatea ideală de a îi invita să se bucure de starea de spirit italiană şi să descopere că aceasta este prezentă şi în Bucureşti. Până la finalul lunii noiembrie, fiecare vizitator se va putea bucura de activităţi prin care vor regăsi Italia, de la meniu la seri cu muzică live şi DJ, dar şi alte surprize ce vor fi anunţate pe parcurs.”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

 

Suntem încântați să găzduim Casa di Peroni în restaurantul Roberto’s cu specific italian din cadrul Athénée Palace Hilton. Prin această colaborare aducem și mai mult atmosfera Italiei în Roberto’s, iar oaspeții noștri se vor putea bucura nu doar de mâncarea italiană autentică din restaurant, ci de numeroase activități și evenimente care le vor aduce aminte de farmecul Italiei.“, Rainer Gieringer, General Manager Athénée Palace Hilton București

 

Italian street food şi cocktailuri cu Peroni Piccola

Meniul Casa di Peroni da Roberto`s a fost special creat de către Alexandru Chioaru, chef de cuisine al restaurantului şi oferă în premieră o serie de mâncăruri ce au adus italienilor statutul de cea mai apreciată bucătărie – Italian Street Food, deliciosul Panino con Scamorza & Pancetta sau o porție de calamari gătiți exact ca în Napoli – dal Porto di Napoli Frittuta di Calamari aflându-se printre specialităţile din acest an. Mai mult, în meniu se regăsesc şi cele mai populare feluri de mâncare din Italia – pizza şi pasta fresca.

 

Pentru cei care vor să se bucure de stilul dolce far niente, Casa di Peroni da Roberto`s îi așteaptă în fiecare zi să deguste un brunch delicios compus din aperitive speciale italieneşti precum prosciutto, mozzarella sau ricotta, dar şi o gelato vero preparată cu Peroni Piccola.

 

Alături de Peroni Piccola, meniul băuturilor din Casa di Peroni este completat de cinci cocktailuri inspirate din La Grande Italia. Realizate de către Federico Riezzo, mixologist şi brand ambasador Peroni Nastro Azzurro, Peroni la Primavera, Pegroni, Peroni Parma, Peroni Spritz și Peroni Pesca aduc mai aproape de consumatori prospețimea și efervescența Italiei prin ingrediente special alese, asezonate de gustul răcoritor Peroni Nastro Azzurro. Pentru pasionaţii de mixologie, Federico Riezzo o să fie gazdă pentru o serie de workshop-uri în perioada 30 Octombrie – 1 Noiembrie 2018.

 

Experienţe italiene în Casa di Peroni

Serate italiene îi vor încânta pe consumatori cu muzică live în fiecare vineri, iar serile de sâmbătă seară vor fi petrecute în compania playlist-urilor de inspirație italiană pregătite de o serie de DJ. Pentru a aduce mai aproape un colț de Italiei în inima Bucureștiului, Casa di Peroni da Roberto`s își așteaptă vizitatorii să arunce o monedă în Fontana di Peroni, inspirată chiar din renumita Fontana di Trevi.

 

Cum orice călătorie în Italia vine la pachet cu o amintire frumoasă, Peroni Nastro Azzurro invită publicul să îşi descopere latura italiană prin proiectul fotografic “The Italian portrait”, derulat în perioada 22 octombrie – 11 noiembrie 2018 prin care fiecare oaspete va putea păstra o amintire inedită a vizitei sale în Casa di Peroni.

 

Mai multe detalii despre Casa di Peroni da Roberto`s, precum și programul pentru perioada 18 Octombrie – 30 Noiembrie 2018 sunt comunicate pe site-ul www.peroniitaly.ro, pe pagina de Facebook Peroni Nastro Azzurro, dar și pe contul de Instagram Peroni România.

 

***

Despre Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiană numărul unu în lume*. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă super-premium, cu gust proaspăt și efervescent, disponibilă îmbuteliată (500ml, 330ml şi 250ml) și draught. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.peroniitaly.ro.  

*Volum de vânzări, Raportul Global Data, 2016.

 

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, meantime, Azuga Nepasteurizată, și Stejar. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

 

 

 

 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.