Oprah Winfrey regreta ca si-a deschis propria afacere in televiziune, reteaua Oprah Winfrey Network, care inregistreaza audiente tot mai slabe si, in consecinta, pierde bani. Publicatia Los Angeles Times noteaza ca televiziunea condusa de realizatoarea TV americana a avut o audienta in prime time de 1.1 milioane de telespectatori in luna ianuarie, in timp ce in februarie, doar 263.000 de oameni s-au uitat la OWN. Compania Discovery Communications Inc., care detine 50 % din reteaua TV, a cheltuit peste 300 de milioane de dolari in aceasta investitie sortita insuccesului. “Daca stiam ca e atat de greu, as fi facut altceva”, a recunoscut Oprah Winfrey, in cadrul unei emisiuni difuzate de CBS. “Nu m-am gandit ca va fi usor, dar daca as fi stiut ceea ce stiu acum, as fi facut altfel de alegeri. Si daca as scrie o carte despre asta, as numi-o ‘101 greseli’”, a declarat vedeta TV.
Categorii:
Stiri