Mondelēz International a lansat în parteneriat cu Macromex campania „Creează o gustare de TOP” în care vedetele biscuiții sărați TUC, biscuiții jucăuși OREO și crema de brânză PHILADELPHIA aduc în prim plan Snackologia, acea ramură a științei care studiază mixul ideal între ingrediente, pentru a obține o gustare perfectă.
Pornind de la una dintre teoriile de bază ale snackologiei, adică existența a câte unui snack potrivit pentru fiecare activitate desfășurată pe parcursul unei zile, Chef Dexter, specialistul in Snackologie, a creat câte o rețetă ideală pentru 16 activități prezente în viața de zi cu zi ale consumatorilor TUC, OREO și PHILADELPHIA. Mai mult decât atât, Chef Dexter a analizat cu maximă rigoare fiecare preparat și a creat o grilă de evaluare a snackului perfect după următoarele criterii: savurabil, realizabil, săturabil, manevrabil și postabil. Astfel, pe site-ul campaniei www.gustaredetop.ro, Chef Dexter a pregătit 16 rețete absolut delicioase, și dulci, și sărate, pe care le poți face rapid ori de câte ori vrei o gustare.
„Prin campania <<Creează o gustare de TOP>>, ne-am dorit să arătăm că există un snack potrivit pentru fiecare activitate. Cu ajutorul celor trei actori ai campaniei – biscuiții sărați TUC, biscuiții OREO și crema de brânză PHILADELPHIA și ghidați de Chef Dexter, oricine poate să facă combinații de TOP și să creeze snack-ul potrivit în funcție de ce are poftă sau de cât timp are la dispoziție să petreacă în bucătărie”, a declarat Ioana Pană, Senior Brand Manager Biscuits Mondelez România.
De la o sesiune de work-from-home până la o seara virtuală cu prietenii, o sesiune online de yoga sau Pilates, o urcare a unui video pe TikTok sau vizionarea unui meci, consumatorii sunt provocați să descopere gustarea potrivită activităților lor preferate.
„Ca de fiecare dată, iar această campanie nu face excepție, crema de brânză PHILADELPHIA ne invită să ne bucurăm de ceea ce mâncăm, să creăm pentru noi și pentru cei dragi gustarea potrivită. Cele 16 rețete create de Chef Dexter ne demonstrează că astfel de combinații simple între crema de brânză PHILADELPHIA și biscuiții TUC sau OREO pot avea ca rezultat snack-ul potrivit oricărui moment al zilei”, a declarat Monica Zeciu, Senior Category Manager Lactate Macromex.
Crema de brânză Philadelphia este un brand Mondelēz International, fiind distribuit în România de Macromex. Macromex este lider pe piața românească în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate.
Consumatorii care cumpără biscuiți Tuc, Oreo sau cremă de brânză Philadelphia de minimum 10 lei, pot înscrie bonul pe www.gustaredetop.ro și câștiga premii zilnice! Perioada de desfășurare a campaniei este între 20.04-31.05.2021.
DESPRE MONDELĒZ INTERNATIONAL
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) responsabilizează oamenii cu privire la gustările potrivite în peste 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri nete în 2020 de aproximativ 27 miliarde de dolari, MDLZ trasează viitorul gustărilor cu branduri globale și locale emblematice, precum biscuiții OREO, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch Kids și guma de mestecat Trident. Mondelēz International se mândrește cu apartenența la indicii Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.
Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ