Louis Vuitton a pierdut procesul cu producatorii filmului Marea Mahmureala 2

de

Louis Vuitton a pierdut vineri procesul intentat producatorilor de la studiourile Warner Brothers, pe care i-au acuzat ca au folosit o geanta asemanatoare celor produse de acest brand, in filmul “Marea Mahmureala 2” din 2011, informeaza Reuters.

       Intr-o scena din acest film, personajul Alan Garner, interpretat de actorul Zach Galifianakis, apare intr-un aeroport purtand pe umar o geanta care seamana cu cele produse de compania Louis Vuitton. Brandul francez sustine ca acea geanta a fost confectionata de Diophy, o companie care realizeaza produse cu un design asemanator.
Louis Vuitton, parte a grupului LVMG Moet Hennessy Louis Vuitton SA, sustine ca imaginea sa a avut de suferit din cauza acelei scene, care are potentialul de a crea confuzie in randul clientilor.
Compania franceza sustine totodata ca imaginea ei a fost grav afectata din cauza unei fraze rostite de personajul Alan Garner: “Fii mai atent, aceasta este o geanta Louis Vuitton!”.
Louis Vuitton a solicitat daune financiare si emiterea unui ordin judecatoresc care sa o protejeze pe viitor in fata unor alte incalcari ale dreptului ei de marca.
Insa judecatorul american Andrew Carter din districtul Manhattan a considerat ca reprezentantii studiourilor Warner Brothers, parte a grupului Time Warner Inc., nu trebuie sa fie declarati raspunzatori de aceasta confuzie.
El a considerat ca este putin probabil ca multe persoane sa fi remarcat ca acea geanta, ce apare pe ecran pentru mai putin de 30 de secunde, este un fals sau ca spectatorii sa se fi gandit in timpul vizionarii filmului ca Louis Vuitton ar fi acordat permisiunea studiourilor Warner Bros. sa foloseasca o geanta Diophy.
“Probabilitatea producerii unei confuzii in mintea clientilor este in cel mai bun caz minimala”, a spus judecatorul Andrew Carter.
Comedia “Marea Mahmureala 2/ The Hangover: Part II” a obtinut incasari de peste 581,4 de milioane de dolari pe plan mondial.
LOS ANGELES (MEDIAFAX) 

 

Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *