fbpx

Louis Vuitton, desemnat cel mai valoros brand de lux din lume

de

Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al saptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetari de piata Millward Brown Optimor.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Celebra casa de moda franceza, al carei director de creatie este Marc Jacobs, a fost evaluata la 25,9 miliarde de dolari in acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a tinut cont de performantele economice realizate de brandul citat, dar si de interviuri cu clientii brandului.
Louis Vuitton a invins in acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, si compania elvetiana producatoare de ceasuri Rollex, clasata pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.
Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mica distanta, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).
Prada ocupa locul al saselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al saptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al noualea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) incheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.
Clasamentul a tinut cont si de alte criterii, precum istoria, traditia si maiestria fiecarui brand in parte.(Female First)
(MEDIAFAX)

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Categorii:
Moda

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.