Primul milion de euro la bursa de fericire

de

Bursa de fericire, platforma online de strangere de fonduri, in care romanii pot investi pentru dotarea sectiilor de oncologie din spitalele din tara, lansata de Asociatia Daruieste Viata alaturi de Ogilvy&Mather Romania, a atins rezultate neasteptate in primele trei luni de la deschidere. Astfel, prin implicarea actionarilor generosi din Romania, care au investit in fericire, Bursa de Fericire are in acest moment un fond de 1 milion de euro.

„Ideea acestui proiect a prins contur in momentul in care am vazut rezultatele celor mai recente studii de piata care confirmau un nivel foarte scazut al gradului de fericire in randul romanilor. Bursa de fericire a fost practic solutia pe care am gasit-o la aceasta problema, prin care ne-am propus sa oferim mai multa fericire romanilor generosi, care fac fapte bune pentru cei care au cu adevarat nevoie, in cazul nostru bolnavii de cancer. Acum, la trei luni de la listare, ne bucuram de rezultatul pe care l-am obtinut: 1 milion de euro investiti in fericire. In continuare, ne bazam pe fericirea venita din dividende si mergem mai departe cu campania pentru a ridica si mai mult indicatorul fericirii in randul romanilor,” afirma Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather Romania.

Deschisa la finalul lunii noiembrie 2013, in cadrul unui eveniment desfasurat la Banca Nationala a Romaniei, prin implicarea mass-media si a unor personalitati publice renumite in domeniul economic, artistic si cultural, Bursa de Fericire are pana in prezent 3000 de actionari, atat din randul companiilor, cat si din randul persoanelor fizice, si peste 400.000 de actiuni vandute. Prin campania de comunicare, Bursa de Fericire a atins aproximativ 4 milioane de oameni din intreaga tara.

„Ne bucuram foarte mult ca am reusit impreuna cu Ogilvy&Mather Romania, avand ca partener media PRO TV, alaturi de sustinerea celor peste 3000 de actionari care au investit in Bursa de fericire pana in prezent, sa facem pasi mici, dar importanti, in directia dotarii spitalelor oncologice din Romania. Vom directiona fondurile stranse in dotarea principalelor centre onco-hematologice din tara cu camere sterile si crearea conditiilor necesare pentru ca fiecare bolnav de cancer sa aiba acces la conditii moderne de tratament si diagnosticare,” a declarat Carmen Uscatu, presedinte al Asociatiei Daruieste Viata.

Mai mult, pentru a celebra fericirea, in luna martie si in special de Ziua Internationala a fericirii, in data de 20 martie, Bursa de Fericire face un apel catre toti oamenii generosi sa faca fapte bune care sa aduca in final un zambet pe fata unei alte persoane. Momentul de bucurie poate fi imortalizat si publicat pe o retea sociala folosind hash tag-ul #bursadefericire, alaturi de povestea gestului. In final, pot fi nominalizati alti trei prieteni sa faca acelasi gest in urmatoarele 24 de ore pentru a aduce si mai multe zambete. Lantul online numara peste 670 de zambete pana in prezent.

Pana la data de 25 mai 2014, oricine poate deveni actionar la Bursa de Fericire, fara niciun cost, prin redirectionarea a 2% din impozitul pe venit dat deja statului in 2013. Pentru a deveni actionar al Bursei de Fericire sau pentru a afla mai multe informatii despre proiect, va rugam vizitati www.bursadefericire.ro

***

DESPRE ASOCIATIA DARUIESTE VIATA
Fondata in 2012, Asociatia DARUIESTE VIATA a fost creata cu scopul continuarii, intr-un mod profesional, a misiunii inceputa in regim de voluntariat, dedicandu-ne cu precadere identificarii de solutii care sa creasca sansa la VIATA a bolnavilor de cancer din Romania. In prezent, echipa formata din Carmen Uscatu, Oana Gheorghiu si Bianca Voinescu se dedica, in principal, proiectelor de strangere de fonduri, avand ca obiectiv principal modernizarea si dotarea clinicilor din Romania astfel incat un numar cat mai mare de pacienti sa poata beneficia de tratament. Asociatia sprijina, cu ajutorul voluntarilor, toti pacientii care ii solicita ajutor pentru a obtine dreptul la tratament in tara sau in strainatate, a doua opinie medicala etc.

DESPRE OGILVY&MATHER ROMANIA
Ogilvy&Mather Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local – Ford, IBM, Mondelez, COSMOTE, Germanos, Millennium Bank, Campofrio, Pfizer, Adrem, Bayer si multe alte companii de renume. Astfel, grupul Ogilvy imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *