fbpx

Think Pink cu noile servețele micelare și demachiantul bifazic NIVEA Pink Flamingo

de

Încă de când erai mică, tot ce iubeai s-a păstrat în amintiri roz. Rochița preferată? A fost roz. Ursulețul de pluș preferat? La fel. Iar când ai mai crescut, ai înțeles că fiecare moment are nuanțe. Dar ai știut că cele pline de fericire sunt roz. Roz e mereu o idee bună! Mai ales când te ajută să îndepărtezi chiar și machiajul rezistent la apă.

Pentru ca tu să închei ziua cu zâmbetul pe buze, NIVEA a pregătit pentru tine ediția limitată cu design unic Pink Flamingo care îndepărtează rapid chiar și machiajul rezistent la apă. Astfel, demachiantul bifazic delicat pentru ochi și șervețelele micelare 3 în 1 îți oferă îngrijirea delicată de care ai nevoie, inspirată de finețea păsărilor Flamingo.

Demachiantul bifazic delicat pentru ochi NIVEA Pink Flamingo îndepărtează chiar și cel mai rezistent machiaj, totul dintr-o singură mișcare, fără să freci puternic discheta pe piele. Asftel, formula este pe cât de puternică și eficientă, pe atât de delicată cu zona sensibilă a ochilor.

Șervețelele micelare 3 în 1 NIVEA Pink Flamingo îți curăță tenul în profunzime, îndepărtând chiar și machiajul rezistent la apă. Astfel, pielea ta rămâne curată și catifelată, chiar și atunci când le folosești zilnic.

Think pink și ai grijă de tenul tău cu NIVEA Pink Flamingo în fiecare zi!

Preț maxim recomandat:
Demachiant bifazic NIVEA Pink Flamingo – 14 RON/buc.
Șervețele micelare 3 în 1 NIVEA Pink Flamingo – 12 RON/buc.

Pentru mai multe detalii, urmărește paginile de Facebook si Instagram ale NIVEA România.

Despre NIVEA:

NIVEA este cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale. Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.

*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.