fbpx

Noile colecții de la AFI Cotroceni te pot trimite într-una dintre capitalele modei!

de

AFI Cotroceni revine cu vești bune pentru pasionații de shopping care își pot alege articolele vestimentare preferate din cea mai variată gamă de colecții de toamnă. Noile colecții abia așteaptă să fie îmbrăcate și îi pot trimite pe cei care aleg să își îmbogățească garderoba într-o excursie într-una din capitalele europene ale modei. Londra, Paris și Milano, orașele în care cele mai noi trenduri din fashion prind viață, sunt destinațiile pe care AFI Cotroceni le oferă pasionaților de shopping pentru un plus de inspirație.

Toamna este un moment propice de a da un refresh ținutelor. Fie că este vorba de începerea școlii sau întoarcerea din concediu, articolele vestimentare pe care le adăugăm garderobei noastre au rolul de a ne transmite o energie pozitivă și să ne ofere bucuria descoperirii noilor începuturi. De aceea, noul sezon aduce în AFI Cotroceni cel mai mare mix de articole vestimentare care țin cont de noile tendințe, dar nu face rabat de la piesele clasice care se potrivesc oricărui stil vestimentar și sunt de nelipsit din orice garderobă.

În plus, până pe 31 octombrie, clienții AFI Cotroceni pot prezenta bonurile de cumpărături de minimum 300 lei, valoare cumulată din maximum trei bonuri din perioada campaniei, la punctele de înscriere de la intrarea Far sau Galaxy pentru a intra automat în competiția pentru unul dintre cele trei premii mari ale campaniei: un city break într-una din destinațiile de vis pentru pasionații de modă – Londra, Paris sau Milano.

De-a lungul timpului, cele mai noi trenduri în fashion au pornit din capitalele recunoscute ale modei: Londra, Paris și Milano. Acolo brandurile și designerii își întâlnesc creativitatea si pun în scenă cele mai mari evenimente cunoscute sub numele de Fashion Week. Din dorința de a ne suprinde constant clienții și pentru a-i inspira pentru următoarea sesiune de shopping in AFI Cotroceni, am ales să le oferim o experiență într-unul dintre aceste orașe care fac diferența în materie de fashion.” a declarat Iulia Borşan, Corporate Marketing Director AFI Europe România.

Campania se desfășoară până pe 31 octombrie, iar mai multe informații pot fi găsite pe site-ul www.aficotroceni.ro sau pe pagina de Facebook AFI Cotroceni.

 

Despre AFI Cotroceni:

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre aceastea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu exopozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și a iluziilor optice.

 

 

 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Categorii:
Life

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.