fbpx

Coca-Cola, in parteneriat din nou cu muzica la B’ESTFEST Summer Camp 2011!

de

De-a lungul a 125 de ani de istorie, Coca-Cola si-a format o experienta bogata in a-si aduce consumatorii mai aproape de muzica si de artistii pe care-i indragesc, folosind cele mai relevante evenimente si fascinante metode.

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Valorile brandului Coca-Cola vorbesc despre optimism, energie, pofta de viata. Ca in fiecare an, vrem sa fim prezenti in viata tinerilor, oferind momente speciale, de bucurie alaturi de cei dragi, iar parteneriatul cu B’ESTFEST, initiat inca de la prima editie a acestui proiect, exprima acest angajament.

Music Zone by Coca-Cola

In acest an, Coca-Cola ii invita pe cei prezenti la B’ESTFEST sa isi incerce maiestria si talentul muzical cu jocul Guitar Hero! Un periferic in forma de chitara permite jucatorului sa cante partituri de lead, bass si rhythm din piese cunoscute, prin simpla potrivire a notelor afisate succesiv pe ecran cu tastele colorate de pe controller. Nu doar cei cu aspiratii de interpreti isi pot gasi indeletniciri in zona Coca-Cola, ci si cei care vor sa isi faca incalzirea pentru trei nopti de dans, pentru ca vor avea la dispozitie cateva dance pad-uri pe care se pot antrena. Cei mai talentati vor fi rasplatiti cu premii surpriza. Va exista totodata un spatiu in cadrul caruia publicul poate experimenta cele mai noi tendinte in materie de tatuaje si coafuri… de festival! In plus, persoanele care vin cu gasca la festival se pot delecta cu jocuri de bowling, fusball si fotbal. Ei  vor avea la dispozitie si o trambulina speciala, in interiorul unei sticle gonflabile Coca-Cola. Iar pentru ca experienta sa fie completa, cei care vor sa se simta vedete, fie doar si pentru cateva minute, pot realiza un stage diving autentinc sarind de pe o scena direct pe o saltea! Pentru a contribui la protectia mediului, participantii la festival vor primi un pahar de 250 ml Coca-Cola, daca inapoiaza la centrul de colectare zece pahare goale Coca-Cola.

 
“Muzica este un limbaj universal care ne uneste, ne ajuta sa ne descoperim si sa ne exprimam sentimentele si emotiile. Coca-Cola a sustinut dintotdeauna impartasirea experientei muzicale cu cei dragi. Suntem increzatori ca prin sponsorizarea B’ESTFEST Summer Camp 2011, toti participantii vor avea parte de o experienta muzicala completa”, spune Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.

Acest parteneriat se inscrie in campania globala Coca-Cola Music, ce a fost relansata la inceputul anului 2011. Campania este cel mai ambitios proiect muzical dezvoltat pana acum, punand accent pe experientele unice si inovatoare oferite fanilor din intreaga lume. Pe parcursul celor 125 de ani ai istoriei sale, Coca-Cola a sarbatorit muzica prin parteneriate cu cateva dintre cele mai mari nume ale scenei muzicale, printre care Aretha Franklin, Roy Orbison, Ray Charles, The Supremes, Petula Clark si mult mai recent cu artisti precum Cee-Lo Green, Travis McCoy, Duffy, Maroon 5, Train si K’naan.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume aproape 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.6 miliarde de portii pe zi. Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator, conservarea resurselor si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).

Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com

Despre B’ESTFEST Summer Camp 2011

B’ESTFEST Summer Camp 2011 va avea loc vara aceasta in perioada 1-3 iulie, intr-o noua locatie in nordul Bucurestiului, in zona Pipera-Tunari, la doar 10 minute de Piata Presei Libere. Line-up-ul festivalului va include trupe ca Skunk Anansie, Mika, Asian Dub Foundation, LAMB, Pendulum (live), House of Pain, Flogging Molly si Hadouken!, dar si nume autohtone, printre care Suie Paparude, OCS, Robin and The Backstabbers, Magnolia, Coma si Sarmalele Reci.

 

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Tag-uri:
Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.