Ce au în comun Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime?

de

Gustul unic al celei mai populare băuturi din lume? Unul dintre cele mai iubite brand-uri din istorie? Răspunsurile sunt „Da”, „Da” și „Încă ceva”.

Pentru că toți suntem în continuă schimbare, așa este și Coca-Cola, iar 2017 marchează cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului.

Strategia „One Brand” reunește Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime sub brandul iconic Coca-Cola, acestea devenind variante – cu diferite ingrediente și aport caloric – ale celei mai populare băuturi răcoritoare din lume.

Schimbarea se va reflecta în design-ul unitar al ambalajului, ce va avea ca elemente centrale inconfundabila culoare roșie și discul emblematic Coca-Cola, precum și în strategia de promovare comună.

În locul a trei brand-uri cu identități diferite, consumatorii vor vedea de acum pe rafturile magazinelor un singur brand mai vizibil, cu diferite variante, adaptate preferințelor fiecarui consumator în parte.

Sloganul O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată! reflectă noua abordare.

În plus, Coca-Cola Zero, varianta fără zahăr și fără calorii, precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola, se vor bucura de o mai mare expunere și atenție.

Campania ce va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea și componente puternice de OOH, digital și TV. Un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează foarte bine trecerea la noua imagine, rulează deja pe micile ecrane.

 

 

———————–

Despre Coca-Cola

 

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, care le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, Fuze Tea și Del Valle.

Compania are cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, iar consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile sale, consumul lor depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top zece angajatori, având peste 700.000 de angajaţi.

În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *