fbpx

VIOLETTA LIVE la Arena Nationala, un spectacol live impresionant

de

Pe 2 septembrie 2015, fanii Violetta din Romania vor avea sansa unica de a-si vedea artistii preferati interpretand live cele mai indragite melodii din sezoanele 1, 2 si 3 din serialul Violetta, la Arena Nationala. Soy Mi Mejor Momento, Euforia, Supercreativa, En Gira sunt doar cateva dintre melodiile pe care fanii romani le vor auzi in timpul concertului. In plus, spectacolul va include o trupa de noua dansatori foarte energici, o formatie de cinci instrumentisti, decoruri si lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante si costume uimitoare.

Actorii din Violetta au cucerit inimile audientei tinere din Romania in ultimii doi ani, serialul ocupand prima pozitie in intervalul orar in care este difuzat, in randul copiilor cu varsta cuprinsa intre 4 si 14 ani. Asadar, pentru V-loverii romani, sansa de a-si vedea personajele preferate live pe scena, in timpul concertului Violetta Live, va fi cu siguranta o experienta unica in viata. Spectacolul va avea ca protagonisti vedetele din distributia originala a serialului – Martina Stoessel (Violetta); Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey) si Alba Rico Navarro (Naty).

Biletele sunt disponibile online pe www.myticket.ro si www.eventim.ro.
Fenomenul Violetta in EMEA
• In 15 tari studiate din EMEA, in perioada octombrie-decembrie 2014, serialul Violetta a fost urmarit de peste 45 de milioane de persoane (10%), dintre care peste 14 milioane au fost copii (24%) si peste 8,7 milioane au fost fete(30%)
• Violetta s-a clasat pe locul #1 in preferintele fetelor dintre serialele Disney Channel, in 8 din 14 tari, intre care Romania, Polonia, Ungaria, Italia, Danemarca, Olanda, Belgia Nord si Portugalia
• Violetta este de departe cea mai accesata proprietate Disney Channel de pe site-urile Disney din EMEA
• Microsite-ul Violetta a atras peste 1,800,000 de vizitatori unici in EMEA (in crestere cu 39%)
• Violetta a avut un succes imens si cu produsele personalizate, in diverse categorii precum articole de moda, produse pentru casa, papetarie, accesorii, cosmetice, jucarii, electronice, carti si reviste, inregistrand vanzari de peste 3 milioane de carti si un milion de jurnale numai in EMEA
• Vanzarile fizice totale ale muzicii Violetta au atins in EMEA peste 1.6 milioane de unitati si peste 50,000 de vanzari in format digital
• In medie, in EMEA, 28% dintre fetele cu varsta cuprinsa intre 6 si 14 ani si-au achizitionat un produs Violetta in primavara anului 2014, in principal articole vestimentare
Violetta Live se afla in prezent in America Latina, in cadrul turneului international din 2015 si va reveni in Europa in toamna, cu 10 spectacole programate in Europa Centrala si de Est, inclusiv in Romania, pe 2 septembrie, de la 19:30, la Arena Nationala din Bucuresti.

 

Categorii:
Life

Comentarii

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.