fbpx

Mai mult de 2500 de obiecte personalizate s-au vandut la concertul LaLa Love

de

LaLa Band, trupa vedeta a serialului “Pariu cu viata”, difuzat in fiecare luni, de la 20.30, la Pro Tv, un fenomen muzical care a cucerit intreaga Romanie, a devenit un adevarat brand.

La concertul “LaLa Love”, sustinut duminica trecuta la Sala Palatului din Bucuresti, standul cu articole personalizate LaLa Band a fost luat cu asalt de fanii trupei, care au vrut cu orice pret sa achizitioneze obiecte care sa le aminteasca intotdeauna de acel moment.
Tineri(copii si adolscenti) care si-au dorit sa-i aiba aproape pe cei 20 de adolescenti care fac parte din LaLa Band, considerati noii RBD ai Romaniei, s-au inghesuit sa cumpere produse cu care acestia se identifica. Peste 2500 de tricouri, cani, pixuri, bratari, insigne, afise si cd-uri cu muzica lor, toate s-au vandut rapid.
Mai mult, fanii LaLa Band au imbracat fara sa stea pe ganduri tricourile si s-au indreptat cu entuziasm si emotii catre sala de spectacol, bucurosi ca si-au implinit un mare vis.
Succesul urias pe care le-au intregistrat produsele branduite LaLa Band, precum si cererea mare a acestora, i-au determinat de producatori sa suplimenteze numarul obiectelor personalizate.
Cei care vor sa afle ultimele noutati despre trupa pot sa intre pe blogul lor, http://lalaband.blogspot.com/ si pe contul de Facebook LaLa Band.

 

Categorii:
Stiri

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *