fbpx

Razvan Ciobanu: Shopping-ul la romani

de

De cand nu ati mai fost la cumparaturi in Bucuresti?! Daca ar fi trebuit sa raspund la asta acum cateva saptamani, m-as fi tavalit pe jos de ras riscand vreo comotie cerebrala… Sigur, si acum as putea pati la fel, doar ca de data aceasta de uimire (si asta e de bine, credeti-ma!).

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

In timp ce colindam (in masina) Calea Victoriei in cautarea unui spatiu potrivit deschiderii magazinului meu de brand – asta se intimpla intr-o noapte, destul de tirziu – m-a uimit disparitia „celebrului“ Steilman de la nr. 46. In prima faza, am crezut ca-l va lua o banca, in zilele urmatoare am suspectat ca apartine unui concept store ce se afla in proprietatea unui om pe care-l cunosc. Asa ca am abandonat ideea de a ma mai concentra la subiect.

CAPITOLUL 1

Oricum, primul „soc“ placut nu a fost aici. Primul contact pe care l-am avut cu un magazin „concept“ a fost noaptea. Asa obisnuiesc eu… ma plimb mult si, din lipsa de timp, in noaptea aceea am hotarit sa ma opresc in fata magazinului de pe Dorobanti, „The Place“, si sa fac ceea ce americanii numesc „window shopping“. Aici a venit uimirea, m-am gindit un pic daca nu mi se pare… In afara vitrinei care arata dragut, am zimbit, folosisera aceeasi idee ca a Irinei Schrotter, sa aiba „pardoseala” din gazon natural. Mi-a placut.
Dar cel mai tare am fost naucit de selectia hainelor si a accesoriilor.
Tin minte ca atunci mi-am pus problema ca poate a venit timpul sa nu imi mai incarc prietenii cind vreau sa cumpar vreun cadou special pentru Alina sau pentru Ada sau pentru Laura sau pentru… doamne, doar nu o sa insir acum toata lista mea de cadouri pentru Craciun sau zile speciale… Anyway, acum puteam sa cumpar genti YSL si pantofi Jimmy Choo chiar din Bucuresti.
Am tras aer in piept, mindru ca inca mai locuiesc in acest oras, si am plecat spre casa.

CAPITOLUL 2

Ei bine, tocmai cind credeam ca nu va fi nevoie sa imi „insingerez“ cardul, avind in vedere ca in „The Place“ nu sint si haine sau accesorii pentru barbati, magazinul de care vorbeam la inceputul articolului meu s-a hotarit sa se deschida. Aici as putea sa am o problema mult mai serioasa, asta, sigur, daca si buyer-ul locului respectiv (Victoria 46) ma va ajuta si se va gindi un pic mai serios la cei care arunca oricit pe o geanta pentru barbati sau pe o pereche de pantofi. Inca nu au chiar genul meu… Dar, chiar si asa, locul arata fabulos si iarasi am fost mindru ca se intimpla ceva si aici, la noi, cei obisnuiti cu ororile magazinelor cu colectii vechi si preturi duble.
Din Victoria 46 mi-au placut selectia de la Chloe si, sigur, pasiunea mea (una mai noua) Balenciaga… din nefericire, nu au decit accesorii pentru fete.

CAPITOLUL 3

In aceste conditii stau si ma intreb daca vom mai vedea sensul mersului la cumparaturi prin Paris?! Sigur, inca nu sint atit de nebun sa va mint zicindu-va ca cele doua magazine multi-brand vor fi suficiente pentru un sezon, dar cu siguranta vor fi suficiente pentru cumparaturi in scopul alungarii de depresii sau atunci cind ai chef de ceva nou…
Tot la sectiunea „E misto!“ pot sa trec si noul magazin al Irinei Schrotter (tot am amintit de ideea ei de a „planta“ iarba adevarata pentru podium). Dar acesta se incadreaza in alt regim, este magazin de brand si este plasat intr-un loc ceva mai ferit de riscurile unui esec. In Mall Vitan. Practic, as putea sa vorbesc si despre „preciouss al meu“ si despre „melow al Irinei“, dar acestea sint alte povesti pe care vreau sa le scriu si care nu au ca target acelasi gen de cumparator snob (desi eu iubesc snobii… ).
Oricum, una peste alta, din punctul meu de vedere, in acest moment putem vorbi despre ideea de shopping si in Bucuresti. Fie ca ai putini bani si vrei sa fii cool sau corect imbracata (si aici recomand linia mea si linia Irinei create special pentru Debenhams), fie ca ai ceva mai multi bani si vrei sa gasesti cele mai bune optiuni (pentru asta, noul magazin al Irinei Schrotter) si sigur ca daca vrei sa arati precum orice „fashion victim“ si te tin buzunarele (vezi cele doua multi-mark-uri), acum chiar ai de unde sa le iei.
In concluzie, sper sa vad asta si pe strada si pe sticla, dar sfatul meu pentru „vedetele de carton“: hainele au un pret si el trebuie platit, cred ca toti cei pe care i-am enumerat au trecut de faza imprumutului pentru „publicitate“. Probabil ca acum este „pay-back time“.
Un shopping minunat!

Distribuie:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

Comentarii

  • uXYPQ1 sioegylbyqkq

    ggygipw mai 5, 2011 4:53 pm Răspunde
  • This forum ndeeed shaking up and you’ve just done that. Great post!

    Jayna mai 4, 2011 8:52 pm Răspunde
  • That’s 2 celver by half and 2×2 clever 4 me. Thanks!

    Flip mai 3, 2011 3:38 pm Răspunde

Dă-i un răspuns lui Flip Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.